Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
10. listopadu 2020 (15:21) odpověď na téma: Jak ve Woocommerce nastavit stav objednávky „Dokončená“ po zaplacení? #38905
Je pravda, že ke změně chování došlo nějakou aktualizací (bohužel nevím čeho a kdy, protože jsem na to chování přišel až později.
Nicméně plugin Pays.cz ve svých nastaveních nemá možnost volit, do jakého stavu se přepne objednávka, ten se pouze postará o platbu jako takovou. Tudíž mi přišlo logické, že se o to, jaký stav nabude objednávka po zaplacení, stará WooCommerce. Jen nemohu nikde najít, kde to nastavit.
7. listopadu 2019 (16:05) odpověď na téma: Nadřazené/podřazené varianty produktu pro Woocommerce? #38101Pointou celé té záležitosti je právě existence jediného produktu na všechny akce v roce. A vyřešilo se to, funguje to, takže velká spokojenost.
7. listopadu 2019 (11:21) odpověď na téma: Nadřazené/podřazené varianty produktu pro Woocommerce? #380946. listopadu 2019 (18:51) odpověď na téma: Nadřazené/podřazené varianty produktu pro Woocommerce? #38080Tak jsem nakonec přišel na příčinu, resp. přišel na to můj porgramátor. Kdyby to někoho zajímalo, přikládám, co mi k tomu užitečného napsal, třeba to někomu také pomůže:
Ahoj, zkoumal jsem ty varianty a po vyloučení asi úplně všech možností jsem přišel na to, že filtrování variant podle vlastností funguje pouze pokud je variant 30 nebo méně. Když jsem 3 varianty smazal (měl jsi jich 3×11, tedy 33), začalo se to chovat dle očekávání.
Taky jsem zjistitl, že Woocommerce má omezení na 50 variant (zřejmě jde o to, že jsou varianty náročné na výkon) a pro ajaxové filtrování je ten limit nastavený na 30. Našel jsem způsob, jak limit změnit (posledních 5 řádek ve
functions.php
) a nastavil ho na 50. A funguje to.Jelikož tenhle limit existuje, tak i když se dá posunout, doporučoval bych ho příliš nepřekračovat.
30. října 2019 (11:56) odpověď na téma: Nadřazené/podřazené varianty produktu pro Woocommerce? #38035Hmm, tak to máme úplně stejně. Přesně jak píšeš jsem to také udělal. Nechápu. Ale v každém případě jsem rád, že uvažuji správně a že to má fungovat, jak potřebuji.
Moc díky!
30. října 2019 (11:37) odpověď na téma: Nadřazené/podřazené varianty produktu pro Woocommerce? #38032Díky za info, přesně takhle bych to potřeboval mít.
Můžeš mi prosím ještě poslat screenshot, jak u tebe vypadá záložka Vlastnosti (a ty vlastnosti rozbalené, ať vidím, co tam máš kde nastaveno)? Děkuji.
Díky za odpověď i nabídku. Pan Musílek se nakonec ozval po zkontaktování přes Facebook, a slíbil s tím něco udělat. Dám tomu tedy šanci, a kdyby to nedopadlo, ozvu se.
Díky!
Dobrý den,
díky za tipy, já už si v mezičase vybral, nakonec se mi ukázal jako ideální volba Newsletter Plugin, který řeší vše, co potřebuji a jeho administrace vypadá velice přehledně.Ideální to pro mě není proto, že já potřebuji ty články editovat, čímž se bude jejich délka/výška měnit.
Mně se hodí fakt, že upravuji v Google Docs články a ony se automaticky aktualizují na webu. Ale rád bych se zbavil toho scrollování.
Nicméně i tak – jak nadefinuji výšku stránky/příspěvku? Já jsem uživatel, ne htmlista. Zkouším to googlit, ale nedaří se. Díky.
Já v mezičase zjistil, že mi to dělá Woocommerce, ona používá pro tytéž emaily své vlastní šablony, které WP upřednostňuje. Jsou ve složce themes/vašechildtheme/woocommerce/emails, a tam už stačí přepsat, co člověk potřebuje.
Takže vyřešeno, díky.
Aha, tak to je zvláštní. Používám odjakživa český WP, mám aktuální verzi 5.0.3. Zkusil jsem WP teď i přeinstalovat, ale nic se nezměnilo, pořád je ten email anglický. Vůbec to tedy nechápu.
29. ledna 2019 (21:14) odpověď na téma: Odesílání proměnné (identifikátoru) emailem z Contact Form 7 #36809Tomu se právě potřebuji vyhnout, dělat pro každou akci její vlastní formulář.
Vygooglil jsem ale právě teď, že by to mohlo jít pomocí “special mail tags” přímo v Contact Form 7 (https://contactform7.com/special-mail-tags/). URL pozvánky dokážu nazvat tak, abych poznal, o jakou akci jde, takže tag _url by mohl být řešením.
Ono se to právě dělo obecně. Různým lidem na různých zařízeních. Mně osobně jak na telefonu, tak na tabletu. Takže nešlo o nějaké nastavení konkrétního systému nebo zařízení. Obvykle to tak dva tři dny fungovalo bez nutnosti se znovu přihlašovat, a pak zase vyskočilo, že nejsem přihlášený a musel proběhnout login atd.
Já dnes ráno vygooglil plugin Persistent Login, tak jej chci zkusit.
A jak se takový přechod z jedné šablony na jinou obvykle provádí? Předpokládám, že shortcody používá kde kdo, aspoň šablony, které jsem zkoumal, vždy shortcody používaly a po pravdě – vlastně na nich stavěly. Bez jejich použití by toho člověk s šablonou moc neudělal. Anebo se předpokládá, že žádný přechod na jinou šablonu nikdy nebude? To mi přijde divné, už kvůli WordPressu jako takovému a jeho vývoji.
Díky, takže jsem si to myslel správně, že reupload to neřeší ideálně. Díky za tip na ten plugin, to se hodí vědět. Já těch pár chybějících obrázků už úspěšně pořešil, naštěstí to šlo relativně dobře. Ale dovedu si představit mnohem komplikovanější situaci.
Jelikož nejsem programátor, musím si vystačit s tím, co dokážu. Obnova webu ze zálohy mě už párkrát zachránila. :)
Aha, tak díky, já si nebyl jistý a měl dojem, že to takto snadno nefunguje. Že se musí obrázky do WordPressu nahrávat nějak přes WordPress, který jima le přiřazuje nějaká svá id, a proto názvy nehrají až tak roli. Nevím, jak jsem na to přišel.
Díky!Nezbavím, ale přijímám, že to tak je. V nových článcích jsem začal psát české uvozovky přes Alt, a ve těch starých to prostě neřeším.
20. prosince 2018 (11:16) odpověď na téma: Nový editor Gutenberg – galerie, barva textu, případně jiné zkušenosti a rady? #36428 -
AutorPříspěvky