Jak ve Woocommerce nastavit stav objednávky „Dokončená“ po zaplacení?

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem Jak ve Woocommerce nastavit stav objednávky „Dokončená“ po zaplacení?

Štítky: 

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  wlashack a poslední změna je stará 3 roky, 5 měsíců.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)
  • Autor
    Příspěvky
  • #38901

    wlashack
    Participant
    Web

    Zdravím,
    používám Woocommerce, platby jen přes platební bránu Pays.cz a iDoklad, který automaticky vystavuje faktury z dokončených objednávek.

    Nedávno to přestalo fungovat, tak se v tom vrtám a asi jsem už přišel na příčinu — po zaplacení se objednávka ve Woocommerce nepřepne do stavu „Dokončená“, ale „Zpracovává se“. Jakmile to přepnu ručně, okamžitě proces vystavená faktury proběhne.

    Otázka tedy zní — kde ve Woocommerce nastavit, do jakého stavu se má objednávka po zaplacení automaticky přepnout? Nemohu to nikde najít, poradíte?

    Díky!

    #38903

    JKovac
    Participant

    Neznám přesně Pays.cz, ale můj odhad je, že dokončit transakci by měl jejich plugin. Takže bych dotaz směřoval na ně. Možná jste něco aktualizoval, proto to přestalo fungovat a chce to aktualizaci i pluginu co propojuje Woocommerci s platební branou.

    #38905

    wlashack
    Participant
    Web

    Je pravda, že ke změně chování došlo nějakou aktualizací (bohužel nevím čeho a kdy, protože jsem na to chování přišel až později.

    Nicméně plugin Pays.cz ve svých nastaveních nemá možnost volit, do jakého stavu se přepne objednávka, ten se pouze postará o platbu jako takovou. Tudíž mi přišlo logické, že se o to, jaký stav nabude objednávka po zaplacení, stará WooCommerce. Jen nemohu nikde najít, kde to nastavit.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti