Potíže s eshopem (Woocommerce)

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem Potíže s eshopem (Woocommerce)

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  wlashack a poslední změna je stará 1 rok, 3 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (z celkem 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #39568

    wlashack
    Participant
    Web

    Zdravím,
    používám roky na svém WordPressím webu i jednoduchý eshop od Woocommerce s pár položkami, které kupují znovu a znovu stejní zákazníci. Roky vše jede v pohodě, web nijkak neměním, není důvod.

    Poslední dobou se ale děje, že mi zákazníci píšou o potížích s nakupováním. Sem tam se někdo ozve, že mu nejde z Košíku odstranit položka, která tam „visí“ z dřívějška. Vymazáné cache jeho prohlížeče nepomáhá.

    Dnes se mi dokonce stalo, že zákazník v Košíku viděl zboží v ceně 100€, ale když přešel z Košíku na platební bránu, vyžadovala platbu 150€. Já následně zjistil v Objednávkách, že v jeho Obejdnávce je evidována navíc položka v hodnotě těch 50€, kterou on ale neobjednával (poslal mi screenshot objednávky).

    Aktualizuji-li web, stává se teď, že čekám třeba dva dny, než se zaktualizovaný obsah objeví na stránkách.

    Dokážete poradit, kde může být příčina a co s ní?

    Díky.

Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (z celkem 1)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.