Zdravím,
používám roky na svém WordPressím webu i jednoduchý eshop od Woocommerce s pár položkami, které kupují znovu a znovu stejní zákazníci. Roky vše jede v pohodě, web nijkak neměním, není důvod.
Poslední dobou se ale děje, že mi zákazníci píšou o potížích s nakupováním. Sem tam se někdo ozve, že mu nejde z Košíku odstranit položka, která tam „visí“ z dřívějška. Vymazáné cache jeho prohlížeče nepomáhá.
Dnes se mi dokonce stalo, že zákazník v Košíku viděl zboží v ceně 100€, ale když přešel z Košíku na platební bránu, vyžadovala platbu 150€. Já následně zjistil v Objednávkách, že v jeho Obejdnávce je evidována navíc položka v hodnotě těch 50€, kterou on ale neobjednával (poslal mi screenshot objednávky).
Aktualizuji-li web, stává se teď, že čekám třeba dva dny, než se zaktualizovaný obsah objeví na stránkách.
Dokážete poradit, kde může být příčina a co s ní?
Díky.