Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
@filiptiep: Můžeme se na to někde podívat? Jsou tam v konzoli nějaké JS chyby? Žádný podobný problém jsem zatím nikde na svých webech nezaznamenal…
@marhni: Nemělo by se stát nic. Widget se automaticky přepne na straně Zásilkovny na novou verzi. Na Githubu už nový widget jeden z uživatelů zkoušel a vše vypadá, že by měl být přechod bez problémový. A pokud by nebyl, tak bude problém rychle opraven, protože plugin používá i mnoho klientů a podobná chyba tam nemůže zůstat…
@stefka: V menu WooCommerce – Nastavení – České služby – Doprava musíte nejdříve použití Zásilkovny aktivovat.
Rád bych opravil (plugin dostane i nějaké nové funkce, které používám na eshopech klientů), ale prosím o trpělivost. V podstatě od března máme všechny děti s kratšími přestávkami stále doma, takže času na práci není moc (a na tu neplacenou ještě méně). Nechci raději nic slibovat, ale plány s pluginem jsou poměrně velké :-) Vývoj mě stále baví, používám ho i pro práci (má už mnoho nových funkcí, které zatím nejsou na Githubu), ale priority jsou zatím jinde…
@lukyb, @mousak: Zkuste prosím získat nějakou konkrétní chybu, kterou to hlásí, ideálně zapnout na webu
WP_DEBUG
a prohlédnout error logy u hostingu. Pokud by se to podařilo, tak by mohla být oprava rychlá a snadná. Nebo máte nějaký testovací web, kde bych se na to mohl podívat?@bukanero666: Zkuste to místo
{pa_Vydavatel}
zadat jako{Vydavatel}
. O jakou vlastnost jde? je to textová vlastnost nebo klasická taxonomie?Toto byla vcelku unikátní situace, kdy poprvé za celou dobu fungování automatických aktualizací došlo k chybě a mnoho webů bylo aktualizováno na vývojářskou (alfa) verzi, podrobnosti najdete třeba v tomto článku. Myslím, že se mnoho uživatelů dost “vyděsilo” a dojde k nějakému přísnějšímu nastavení procesů při vydávání nových verzí WordPressu.
A co se vlastně stalo? Téměř nic, verze 5.5.2 byla totožná s alfa verzí, takže k žádným problémům nedošlo, pouze si toho mnoho uživatelů všimlo :-) Celé to pak bylo opraveno tím, že vyšel WordPress 5.5.3, jehož jediným cílem bylo toto srovnat do původního stavu.
Osobně bych se i přes problémy stále přimlouval za to, aby uživatelé automatické aktualizace (malých verzí) nevypínali, protože jsou v nich hlavně opravovány bezpečnostní problémy a nemají vliv na funkčnost. A pořád je to pohodlnější než to dělat ručně, zatím se nikdy nic vážného nestalo. Spíše řeším problémy u těch, kteří si automatické aktualizace vypnou a následně dojde k zavirování webu, protože po každé objevené bezpečnostní chybě už čeká mnoho robotů na to, aby odhalilo ty, kteří si dávají s aktualizacemi načas…
Přesně tak, jak píše @mirekk (díky!).
Patrně jste web nekorektně migroval na ostrou verzi. Prohledejte všechno (pokud to nebude v databázi, tak i všechny soubory), zda tam někde nenajdete řetězec “xampp”…
Žádný screenshot u prvního příspěvku nevidím?
Ale zkusil bych ještě toto:
– Zkuste nainstalovat nějakou šablonu, funguje to?
– Zkuste aktualizovat nějaký plugin, funguje to? Pokud žádný plugin aktualizaci nehlásí, tak mu pomozte a změňte mu v editoru verzi natvrdo na nějakou starší a hned se aktualizace objeví :-)
– Zkuste nainstalovat nějaký plugin pomocí nahrání staženého .zip balíčku.
– Zkuste automaticky přeinstalovat WordPress.Jaký používáte konkrétně hosting? Máte na mysli českou Savanu? Zkusil jste je s problémem kontaktovat?
Jaká se tam objevuje při instalaci pluginů chyba? Jde o automatickou instalaci pluginu nebo tam nahráváte .zip balíček s pluginem?
Patrně tam bude problém s Javascriptem, máte aktualizované i pluginy a šablonu?
Případně zkuste plugin Enable jQuery Migrate Helper.
To je otázka :-) Co máte přesně nastaveného v políčku “Hodnoty pro dodací dobu”? Mám na mysli políčko v menu WooCommerce – Nastavení – České služby – Dodací doba.
Pokud to máte správně nastavené, tak by se měla objevit možnost volby dodací doby u každého produktu v záložce “Sklad”. Co máte přesně nastaveného v políčku “Hodnoty pro dodací dobu”?
Jinak ale v tomto případě používám automatické řešení přímo z WooCommerce, tedy produkt označit jako na objednávku a “Povolit, ale informovat zákazníka”. A potom stačí vložit do nastavení českých služeb tuto hodnotu a měla by se tam správně zobrazovat, když je produkt vyprodán:
98|Na objednávku (2 týdny)
Je to otázka několika minut, i když záloha je pro jistotu doporučována :-)
Další možností je vytvoření testovací kopie webu (např. na subdoméně), kde to můžete zkoušet bez obav.
Zkuste deaktivovat všechny ostatní pluginy (kromě WooCommerce) a nasadit výchozí šablonu Twenty Twenty, většinou je to způsobeno nějakou úpravou šablony nebo nekorektním pluginem. A potom otevřete XML feed v anonymním okně prohlížeče.
@mil667: Tak to netuším, nemá dodavatel i EAN s 13 číslicemi? Třeba stahujete jen jeden a má tam někde skrytý i ten druhý? Nevím, jestli jde převést jeden formát na druhý, našel jsem i nápady, že se tam přidá na začátek pět nul, ale nevím, jak je to opravdu funkční a reálné. Můžete zkusit napsat na podporu Heureky, co si o tom myslí… Na jejich blogu řeší podobně převod EAN s 12 číslicemi přidáním jedné nuly.
Na druhou stranu nemá vlastně osmimístný EAN prefix, takže by se tam mohl doplnit prefix Česka? Opravdu nevím, nemám s tím zkušenosti…
Díky moc za info, kód upravím.
Aktuální konverzní kód by měl ale stále fungovat? Stáhněte si prosím případně nejnovější verzi
0.6-alpha
, kde probíhá aktuální vývoj a pokud vím, tak tam nejsou s konverzním kódem pro Sklik problémy. Ale je možné, že třeba nová verze WooCommerce něco změnila, těžko říci. Objevuje se tam nějaká konkrétní chyba?Nová verze pluginu snad konečně vyjde (duben/květen), po přidání Zásilkovny vše vypadá funkční a stabilní, žádná zásadní chyba se neobjevila.
Přesně tak, jde jen o různé roboty, kteří hledají potenciální možnosti vniknutí a nic na webu nečtou :-) Co to tam máte za statistiky? To bude asi nějaký plugin? V některých nástrojích (např. Google Analytics a další) jsou roboti automaticky filtrováni a zobrazují se pouze “reální” uživatelé. Podobné serverové statistiky není třeba moc sledovat, uvidíte tam i různé vyhledávače, roboty, hackery, atd. Nemá cenu se tím moc zabývat, web je veřejný a navštívit ho může každý.
V jakém vyhledávači to vidíte? Zkoušel jsem Google a žádné upozornění tam nevidím? Ani na webu na první pohled žádný vir nevidím (respektive antivir mi nic nehlásí), ale je tam nějaká chybka:
Warning: Use of undefined constant REQUEST_URI - assumed 'REQUEST_URI' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /data/web/virtuals/219982/virtual/www/wp-content/themes/betheme/functions.php on line 73
Asi by to chtělo aktualizovat používanou šablonu BeTheme a související pluginy.
Nenahráváte moc velký screenshot? Máme tu omezení na 2 MB, zkuste ho prosím zmenšit, případně mi ho pošlete emailem, zkusím se podívat proč nejde nahrát.
Bude to patrně problém s tím, že na novém hostingu máte aktuální verzi PHP, která už si nerozumí s postarším (a neaktualizovaným) pluginem qTranslate-X.
A co s tím? Osobně bych se pluginu zbavil, respektive ho nahradil, ideálně pomocí ověřeného pluginu WPML.
Další možností je zkusit použít nový fork s názvem qTranslate-XT, ale těžko říci, jak bude kvalitní a zda tma nebudou jiné problémy.
Poslední (nedoporučovanou) možností je zkusit přepnout u nového hostingu na nějakou starší verzi PHP.
Také se mohlo něco stát při přenosu dat na nový hosting, těžko říci. Každopádně zálohu asi máte, tak bych se nebál experimentovat :-)
@magic: Zatím se nikde neukládá, protože se s ním dále nepracuje. Jakmile bude zveřejněna verze, která automaticky odesílá objednávky do Zásilkovny, tak se tam ukládat bude, protože to bude propojené, nyní je to pouze informace pro eshop, na kterou pobočku to mají odeslat.
-
AutorPříspěvky