Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
Nedávno tu bylo něco podobného, nepoužíváte náhodou Wedos a jejich automatickou instalaci WordPressu?
Jde o novou a čistou instalaci nebo funkční web, který se porouchal? Nesouvisí to s nějakou aktualizací pluginu/šablony nebo nějakou další změnou?
Podle zdrojového kódu bych řekl, že to nějak souvisí s pluginem Formidable Forms Builder for WordPress, nezapínal jste v něm nějakou integraci pro reCATPCHA? Vypadá to, že to tam je někde zapnuté (pro formulář na úvodní stránce), ale už to není správně nastavené (a proto chyba “ERROR for site owner: Invalid site key”).
Zajímavé, ani jsem si nevšiml, že má plugin Simple Google reCAPTCHA českého autora :-)
Jaký plugin pro reCAPTCHA konkrétně používáte? To je divné, že by tam hláška zůstala i po smazání pluginu, ale jak napovídá toto téma, tak nejste první… Je možné to někde přímo vidět? Nemáte to jen nějak cachované v prohlížeči? Zkuste si web raději zobrazit v anonymním okně prohlížeče, jestli to tam také zůstalo…
5. prosince 2019 (22:00) odpověď na téma: Nějaká stránka, kde jsou pohromadě české weby/blogy? #38245Myslíte jestli něco podobného existuje pro české články o WordPressu nebo to chcete vytvořit (s pomocí nějakého RSS agregátoru)? Pokud něco aktuálně existuje, tak o tom nevím :-( Dříve nějaké pokusy byly a zaznamenal jsem i seznamy na Twitteru, ale nyní si nejsem moc jist (a sleduji spíše zahraniční zdroje). Pokud někdo ví, tak sem s tím :-)
Jakým způsobem tam ten WordPress instalujete? Přes Wedos instalátor nebo nějakou jinou aplikaci? Prohlédl jsem databázi a jsou tam i nějaké tabulky z multisite instalace? Ale co je hlavní, všem tabulkám chybí pro
PRIMARY KEY
nastavenéAUTO-INCREMENT
. Takže už při přihlašování to vyhodí následující chybu:Chyba databáze WordPressu: [Duplicate entry '0' for key 'PRIMARY'] INSERT INTO <code>h9jt_usermeta</code> (<code>user_id</code>, <code>meta_key</code>, <code>meta_value</code>) VALUES (1, 'session_tokens', 'a:1:{s:64:\"d0073e23d07159549dfc3c7db012f7a64ce136025833e766158896de86a59965\";a:4:{s:10:\"expiration\";i:1576512768;s:2:\"ip\";s:14:\"91.221.149.194\";s:2:\"ua\";s:114:\"Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/78.0.3904.108 Safari/537.36\";s:5:\"login\";i:1575303168;}}')
Smazal bych ručně všechny tabulky z databáze, smazal vše z FTP a vytvořil čistou instalaci WordPressu. Je to jednodušší než doplňovat indexy pro všechny tabulky. Potom by mělo všechno bez problémů fungovat.
Zkuste prosím zatím do adresáře
wp-content/plugins/ceske-sluzby/src/eet
nahrát (překopírovat) nový certifikátEET_CA1_Playground-CZ1212121218.p12
(je v oficiálním balíčku ke stažení přímo zde). Pokud to bude fungovat, tak to přidám přímo do pluginu, zatím jsem bohužel neměl čas to vyzkoušet…Tak Slovensko už také “narovnává” podnikatelské prostředí? :-) To je asi eKasa? Moc jsem to nestudoval, takže nevím přesně, jaké tam jsou podmínky (tuším, že dobírky není nutné evidovat, platby kartou možná také ne) a zda je to vůbec pro eshop potřeba, ale myslím, že jde o zcela odlišné řešení od české EET, takže použít to moc nepůjde. Možná logika automatického vystavování účtenek, ale způsob jejího získávání bude asi fungovat jinak. Pokud k tomu máte nějaké bližší informace, tak prosím sem s nimi…
To je dost podivné, ale těžko říci. Pokud je to čistá instalace a nejsou tam žádné pluginy (a aktivní je základní šablona Twenty Twenty), tak by to mělo fungovat bez problémů. Případně mi pošlete přihlašovací údaje, zkusím se na to podívat.
Aha, tak to by asi mělo fungovat. Zkoušel jste se přihlásit v anonymním okně prohlížeče?
Takže jste použil nějaký speciální plugin na přihlašování přes avatary? Potom bude potřeba tento plugin natvrdo deaktivovat, tedy na FTP přejmenovat/smazat složku s tímto pluginem.
Používáte nejnovější verzi pluginu
0.6-alpha
(podrobnosti)?Je možné ten feed někde vidět?
Tak nakonec to vypadá, že všechno funguje a pouze se feed vygeneroval ve chvíli, kdy tam bylo nějaké špatné nastavení. Během 24 hodin, kdy došlo k automatickému přegenerování feedu (a změně chybného nastavení pro názvy produktů), problémy zmizely.
Ještě mě napadá, že by to nějak mohlo souviset s importem produktů, který tam pravidelně probíhá, např. feed se vygeneroval ve chvíli, kdy ještě nedoběhl celý import, atd. Dále by se mohly objevit problémy, kdy se feed generuje zrovna ve chvíli, kdy probíhá import produktů, což by se asi mělo také do budoucna lépe ošetřit.
Sledujte prosím chování feedu a uvidíme, jestli se budou nějaké problémy opakovat. Potom případně napište, stáhnu si aktuální feed a podívám se, co tam je konkrétně za problém.
Kdy se problém objevil? Nedošlo k nějaké aktualizaci nebo instalaci nového pluginu (či šablony)?
Těžko říci, v prohlížeči Chrome žádné obrázky nevidím. Sice se obrázky na stránce v pozadí načítají, ale z nějakého důvodu se nezobrazují. Nesouvisí to s nějakou aktualizací (pluginy, WordPress) nebo nějakou jinou úpravou webu? Zajímavé je, že se ty obrázky načítají z jiného webu, např. tento:
http://previt.maweb.eu/ctverec/wp-content/uploads/2019/10/01-1024x576.jpg
Ale to asi nebude problém, i když tam jsou i nějaké chyby v konzoli prohlížeče (mixed content a API klíč pro Google maps).Máte tam šablonu RetroPress 2.4.4.1 a možná má nějaký problém s editorem Gutenberg. Zkuste na chvíli přepnout na základní šablonu Twenty Twenty a podívat se, jestli to tam funguje v pořádku.
Je možné to někde vidět? Těžko říci, kde by mohla být chyba, možná se na to bude muset podívat a budu potřebovat přístupy k webu, prosím ozvěte se…
-
AutorPříspěvky