Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
Tak je to opravdu konflikt s pluginem YITH Product Shipping for WooCommerce Premium :-( Pokud je tento plugin aktivní, tak České služby nelze aktivovat. A pokud aktivní není, tak vše funguje bez problémů. Teď ještě zjistit, v čem tam je konkrétně konflikt. Možná jen v nějakém nastavení, k čemu ten plugin na webu přesně používáte?
Díky, podívám se na to. Na FTP se mi ale bohužel stále nedaří dostat, píše mi to “Login incorrect”, patrně tam došlo k nějaké změně hesla?
To je podivné, na email uvedený v administraci by měly dorazit detaily o chybě, možná to zapadlo do spamu?
Elementor Page Builder většinou funguje bez problémů, spíše bych viděl problém v použité šabloně. O jakou šablonu konkrétně šlo?
Díky za přístupy, ale budu potřebovat ještě přístupy k FTP, abych mohl plugin po chybě deaktivovat a dohledat chybu pomocí debugování. Máte web pro jistotu zálohovaný? Je tam obrovské množství pluginů, opravdu všechny používáte? Můžeme je zkusit všechny deaktivovat? Řekl bych, že by tam mohl být nějaký konflikt…
FTP nijak nesouvisí s WordPressem, je to způsob pro přístup na server, kde je WordPress uložený, přístupové údaje pak získáte od svého poskytovatele hostingu.
A co máte nastavené pro přidávání účtenek do emailu? Máte tam “Doplnit do emailu (dokončená objednávka)”? Pokud používáte plugin WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips, tak by tam měla být i možnost vložit účtenku přímo do faktury, konkrétně “Doplnit v rámci faktury (externí plugin)”. Tento způsob také nefunguje?
21. listopadu 2019 (10:56) odpověď na téma: přidání podmínky pro druhou doručovací metodu – functions.php #38176Ano, nakonec tam bude asi možnost volby. Tato zmiňovaná “horní” možnost bude fungovat pouze v rámci zvolené dopravy, další možnost budou ikonky v tabulce s možnostmi dopravy a když přes ně zákazník přejede myší, tak se mu zobrazí konkrétní ceny podle nastavených intervalů.
Hmm, jde o standardní email v rámci WooCommerce nebo tam je nějaký plugin pro generování faktur?
V tomto případě bude jako jediná možnost zásah prostřednictvím FTP a likvidace či oprava šablony. V čem máte konkrétně problém s připojením přes FTP? Případně to mohu zařídit, ale to už bude v rámci placené zakázky (kontakt).
Zatím jsem se k tomu bohužel nedostal, přednost dostaly jiné priority.
Jakým způsobem objednávky exportujete? Používáte nějaký plugin? Pobočka je uložena jako meta data pro poštovné (součást objednávky), možná by to nějak nastavit šlo, aby se to objevilo v exportu.
Pokud se nepletu, tak
PRODUCT
zatím funguje pouze u jednoduchých produktů a u variant nikoli (podrobnosti). Určitě to ale raději vyzkoušejte. Asi ho mohu k variantám doplnit, i když teoreticky si ho tam můžete doplnit sám, a to když v nastavení XML feedů zadáte do pole “Název variant” následující (netestováno):{PRODUCTNAME} {ceske_sluzby_xml_heureka_product} {VLASVAR} | {KATEGORIE} | {NAZEV} {VLASVAR}
GIFT
by měl ale fungovat i pro varianty (podrobnosti), mohu se na to někde podívat? Napište prosím email, pokud nechcete dávat veřejně odkazy, ideálně pokud můžete poskytnout i přístupy k webu, abych to mohl přímo vyzkoušet. Zkusil bych to ale také u nějakého jednoduchého produktu, jestli není problém zase pouze u variant.Nemá tam být
$_SERVER[REQUEST_URI]
, ale$_SERVER['REQUEST_URI']
(s apostrofy). Není to žádná zásadní chyba, jen upozornění.To je tato placená šablona Legatus?
Máte ji oficiálně zakoupenou? Podle toho kódu, co jste sem nakopíroval bych řekl, že to obsahuje backdoor (otevřené dveře) pro potenciální viry a útočníky. Všimněte si, že odkazuje na soubor
wp-includes/wp-tmp.php
(který by ve WordPressu být neměl) a zpracovává vzdálený kód zhttp://www.wrilns.top/code.php
, což také není ideální. Osobně bych to dal rychle pryč… Možná máte jen štěstí, že tam autor zavirovaného skriptu udělal chybu a zatím web nikdo nenapadl, nebo jen spící čeká až dostane pokyn od útočníka…“Pokyny naleznete v emailové schránce administrátora webu”?
Jinak pokud to způsobila nějaká konkrétní šablona, tak ji na FTP prostě smažte (nebo stačí jen přejmenovat adresář s jejími soubory ve
wp-content/themes
). Ale spíše bych doporučil zjistit přesnou chybu, protože šablony chyby běžně nezpůsobují. O jakou šlo šablonu?@lukeativk: A nahraje se nakonec ten obrázek? Nepoužíváte třeba název obrázku s diakritikou? Také používáte Wedos nebo nějaký jiný hosting?
Tak to by mě také zajímalo :-) Nedávno jsem viděl Premium verzi u jednoho klienta a ptal jsem se ho, k čemu to kupoval a nějak mi ani neuměl odpovědět…
Nejvíce o tom ale podle mě ví @azifaral, který ho má a podle souvisejících témat na fóru patrně i k něčemu používá :-) Třeba se tu objeví a něco nám k tomu napíše…
Pokud to už máte hotové, tak to asi nechat být než bude potřeba zaplatit hosting. Potom můžete použít pro druhou doménu pouze alias, kdy bude zobrazovat obsah webu na první doméně. Alespoň jestli jsem to dobře pochopil a chcete mít stejný obsah webu na obou doménách. K čemu je vlastně dobré mít další doménu?
Hmm, nemáte nejnovější verzi WordPressu 5.3? Nesmazal jste si na FTP složku
tmp
?Nějaké téma s Inactivity Timeout u Wedosu jsme tady už měli a tam za to patrně mohl nějaký plugin nebo šablona. Zkusil jste také deaktivovat všechny pluginy a nasadit nějakou základní šablonu? A dříve to fungovalo a nyní to z neznámého důvodu fungovat přestalo? Co se za tu dobu změnilo? Neproběhla nějaká aktualizace nebo instalace nového pluginu?
-
AutorPříspěvky