zjesu

Přehled odpovědí

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (z celkem 94)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na téma: Webhosting no limit Extra, HTTPS na doméně #39497

    zjesu
    Participant

    Zdravím, pokud to tak ještě vidíte, vymažte cache, koukněte na to v anonymním režimu nebo obnovte stránku přes Ctrl+F5.
    Web je ok, https běží.

    odpověď na téma: Šablona pro web #39389

    zjesu
    Participant

    Zdravím,
    aktuálně mi plně vyhovuje
    Kadence Theme
    I free verze je velmi podařená.

    odpověď na téma: WooCommerce #39290

    zjesu
    Participant

    Zdravím, dělá to nastavení průhlednosti. Co to způsobuje netuším, možná cache, lazyload, nastavení průhlednosti…
    Víc nepomůžu, ale směr máte :-)

    odpověď na téma: Uprava php kódu #39218

    zjesu
    Participant

    No já jen, jestli toto tuší @magistr.

    odpověď na téma: feed heuréka nezobrazuje všechny produkty #39216

    zjesu
    Participant

    Ahoj, díky za odpověď, může se hodit :-)

    odpověď na téma: Uprava php kódu #39215

    zjesu
    Participant

    Zdravím, jen technická:
    zobrazuje to přihlášeného uživatele, nebo toho online?
    Jsem přihlášený, jsem online. Zavřu prohlížeč, nebo se jen ztratím ze sítě (mobil data), neodhlasim se (cookies).
    Co se stane? Zůstávám zobrazen, jako přihlášený?

    odpověď na téma: mapy.cz se nezobrazují #39180

    zjesu
    Participant

    Děkuji moc za info správný tip :-).
    Zazmatkoval jsem, když mě ztrátu map nahlásil kamarád, a já je neviděl také.
    Normálně chyby ověřuji (Chrome, Opera, Firefox, mobil, tablet), tentokrát nevím proč ne. Změna šablony, deaktivace pluginů… Pořád nic. Testovací strana … a pořád mě nenapadlo na to kouknou jinde (asi noční výpadek :-) )
    Výsledek:
    dělal to jen Chrome a nedělal to přes účet hosta, takže jasně, “Blokovat soubory cookie třetích stran”. Vyřešeno.
    Ani nevím, kdy jsem si je zablokoval…
    Na obrázku je, jak to vypadalo.

    odpověď na téma: Zákaz přímého přístupu do wp-content/uploads #38926

    zjesu
    Participant

    Zdravím,
    nemyslím, že řešením by bylo omezení přístupu skrze htaccess (což samozřejmě lze).
    Štve to asi každého autora originálního obsahu, ale nejde s tím nic dělat.
    Jak píše @azifaral, vše, co má být vidět v prohlížeči (a ten se chová jako běžný uživatel bez zvláštních práv), je z principu veřejné a viditelné. Jinak by tento obsah prohlížeč nenačetl.
    Všechno co vidím v prohlížeči, jde (různým úsilím) stáhnout, uložit.
    V minulosti (možná i dnes) byly off-line prohlížeče. A ty přesně toto dělaly. “Vysosaly” zvenčí celý web tak, že postupně proklikaly (jakoby návštěvník) všechny odkazy a uložily obsah.
    Joo, je fakt, že obrázky tehdy měly 640x480px a celá stránka max 18 kB :-)

    odpověď na téma: Problém s přihlášením do administrace WordPress #38695

    zjesu
    Participant

    Je mi líto, ale v tomto kroku asi končím.
    Co jsem se kdy setkal, stačil vždy výše popsaný postup (deaktivovat pluginy). Šablona by to dělat neměla, ale při řešení potíží se i ta nastavuje za základní (Twenty Twenty).
    Neznám W3 Total Cache. Některé pluginy využívají htaccess a při korektní deaktivaci vrací své změny zpět. “Násilná” deaktivace toto neudělá.
    Co hosting? Nedělá zálohu htaccess a DB? Tam by se také dalo vrátit zpět.
    Rozdíl mezi htaccess čisté instalace WP na mém hostingu a tím, kde jsou pravidla pluginů (FastestCache a WebP) jsou v příloze.

    odpověď na téma: Problém s přihlášením do administrace WordPress #38687

    zjesu
    Participant

    Nevím, co jste myslela tím “Vymazala jsem všechny pluginy přes databázi”. Co jste udělala?
    Tipl bych to na plugin. Deaktivoval bych je všechny (přes FTP) a pak je postupně spouštěl.
    To deaktivování jde snadno přejmenováním adresáře s pluginy (viz obrázek), následně se přehlásit do administrace – to by mělo fungovat, změnit přejmenovaný adresář zpět na “plugins”, obnovit stránku v prohlížeči a začít je postupně zapínat, přihlašovat se, odhlašovat a zjistit, který za to může.
    Dělám to v anonymním režimu, nebo vypínám kešování, aby se mi načítala realita.


    zjesu
    Participant

    Zdravím, pokud už máte verzi WP 5.5, je to nová funkce, která má upozornit na neshodu v post_max_size a upload_max_filesize.
    Více např zde:
    https://wordpress.org/support/

    odpověď na téma: Problém s přihlášením do administrace WordPress #38681

    zjesu
    Participant

    Zdravím, asi už máte vyřešeno, (?) protože mně se obě stránky načetly normálně.

    odpověď na téma: Náhledový obrázek z WP na FB #38583

    zjesu
    Participant

    Normálně by si měl fb načít náhledový obrázek příspěvku, ale nefunguje to tak snadno. Co fb vidí, jde zjistit po zadání adresy příspěvku do facebook-tools-debug.
    Někdy stačí jen obnovit “Scrape Again”
    Pokud to chci mít víc pod kontrolou, používám open-graph-metabox.
    Jde použít i jiné pluginy.
    Další zde


    zjesu
    Participant

    Chybí zmiňovaná příloha.

    odpověď na téma: ZOBRAZOVÁNÍ PRODUKTŮ NA WEB. STRÁNCE #38571

    zjesu
    Participant

    Zdravím, obecně takto hledat příčinu je těžké, pokud není možné web vidět. Leda by se někdy někdo setkal naprosto se stejnou chybou.
    Můžete mít někde špatný link, může se vám stránka chybně načítat jen z cache prohlížeče…
    Zkoušela jste web prohlížet z anonymního okna prohlížeče?

    odpověď na téma: Obrázky ve sloupcích #38570

    zjesu
    Participant

    Zdravím, když mi něco nefunguje podle očekávání, prvním krokem je změna šablony na základní (Twenty Twenty). Pokud je to tam ok, vím, že post i plugin je taky ok a chybu hledám v šabloně (CSS). Je třeba se postupnými kroky dostat k jádru potíží (vypnout všechny pluginy atd…)

    odpověď na téma: Šablona #38566

    zjesu
    Participant

    Zdravím, otázkou je vaše představa.
    Buď si vše přeložíte sám a vytvoříte v podstatě pro každý jazyk samostatnou verzi webu, nebo jde jen o strojový překlad (Google translate) a k tomu stačí plugin – např Google Language Translator a pak ten web vypadá, jako třeba zde

    odpověď na téma: Problém po aktualizaci #38561

    zjesu
    Participant

    Přihlaste se z anonymního okna prohlížeče. Ta původní stránka se zřejmě načítá z keše prohlížeče.

    odpověď na téma: Problém po aktualizaci #38559

    zjesu
    Participant

    Přes ftp přejmenujte adresář “/plugins”.
    Přihlaste se. V administraci “Pluginy” uvidíte, že nemáte žádné pluginy a možná nějaké chybové hlášky.
    Přes ftp přejmenujte adresář zpět na “/plugins”.
    V administraci jsou všechny pluginy deaktivované. Postupně je aktivujte a hledejte chybu.


    zjesu
    Participant

    @raziel-cz: tady běží bbPress, takže bez něj to stejné udělat nepůjde.
    @plastique: já si kdysi s nastavením hrál, ale předně jsem chtěl mít pole pro psaní nahoře a chtěl jsem nějakou notifikaci píšícím, že na jejich koment někdo reagoval, nebo pokud někdo chtěl jen sledovat určité “téma” To bez účtu ve WP nešlo, proto wpDiscuz. Ale jak jsem psal. V dnešní době už je každý tak lenivej, že pokud mu to nepípne rovnou v appce telefonu, na stránku nedojde :-)

Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (z celkem 94)

WordPress – novinky, návody a zajímavosti