Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
Jestli to dělá třeba nějaký plugin?
takže vypínat jeden po druhém
tak je vypni všechny najednou a zjistíš to hned :-)
Dříve jsem používal All In one SEO. Myslím, že tam je ten základ pro SEO celkem dobře pořešen. Nicméně některé věci jsou ve “WordPress SEO” pořešeny líp, např. nepotřebuji sitemapu, na kterou jsem měl zvláštní plugin. Nicméně zrovna u té sitemapy WordPress SEO vytváří více souborů (posty, page obojí zvlášť), což snad nemá vliv, nicméně jiné pluginy třeba pingají automaticky.
Admin: myslíte že opravdu tento plugin je výrazně lepší než jiné ? Pokud ano, přemýšlel bych o přechodu a možná přispěl i do češtiny …
toto řeší jednoduše widget “recent post”, případně jiný widget podpobného typu např “advanced recent post” apod.
Mirekk – teď jsem tuto zajímavou možnos otestoval, ale nepadá mně, že se tak člověk může trošku obrat o některé SEO věci (třeba možnost specifického titulku pro každou stránku zvlášť apod.)
Možné je také použití funkce iinclude (nutný plugin improved incuded page + nějaký php plugin) a samozřejmě vytvoření A HREF + A NAME,
ale mirkkův postup vypadá jednoduššeji (i když asi počítá s tím, že stránky jdou opravdu po řadě za sebou)
– Šablony používám různé.
– Skrývání v administraci taky občas používám
Prošel jsem si nějaké šablony, které používám a někde je jako H1 označen jak název webu, tak i název stránky. Po skrytí v administraci v tom lepším případě zůstane zajímavý H1 nadpis, v horším případě ne až tak pěkný (ne úplně související) nadpis.
Některé šablony ale jako H1 označují pouze název blogu, takže po skrytí v administraci o H1 může člověk přijít.
Asi k tomu budu muset přistoupit individuálně. Případně mrknu jestli někde v podmínkách googlu to display:none; najdu.
Díky
opravdu nikdo neřeší ?
Snažím se to skloubit nějak dohromady. On ten původní účel je prostější než se zdá. Jde jen o to, aby běžný uživatel neviděl velkoobchodní ceník, protože si pak myslí, že může požadovat právě tyto ceny po obchodníkovi :-)
Kompletní správa uživatelů má úskalí v tom, že bez registrace se člověk k obsahu nedostane. A ne všichni se chtějí registrovat jen kvůli ceníku, takže mohou stránku opustit bez potřebných informací. Tomu se chce obchodník vyhnout a proaktivně zadat IČa svých partnerů, aby oni sami nemuseli dělat nic. Také pohyb v samotném RS (pokud pořeším práve) může někoho zaskočit.
Na druhé straně potencionální noví/neznámí odběratelé stejně musí IČO nějak nahlásit. Čili v tomto směru jim nijak proaktivně vsyjít nemůžu, ledaže bych použil křišťálovou kouli.
Díky diskuzi, i když je to spíše banalita, jsem rád za Vaše komentáře.
Osobně bych to řešil jedním heslem, uvidím co na to zákazník …
zatím díky
všichni budou mít k dispozici stejný obsah – velkoobchodní ceník
Nedívejte se do sekce publikovat, ale do seznamu příspěvků a použijte Quick edit …
Ahoj,
zaslaný seznam témat mi bohužel nepomohl (odkazují se mezi sebou a možná by to trochu chtělo pročistit, protože Post Page Associator už asi nefunguje)
Vyřešil jsem pluginem Improved included page, pomocí kterého jsem vložil shortcode iinclude_page(666) do index.php a nasosnul požadovanou stránku.
Nakonec se podařilo, zde aspoň malinký návod, který může pomoci …
http://www.rax.cz/12929/tvorba-jenoducheho-pluginu-pro-wordpress/
Zatím se v tom ještě úplně stopro neorientuju, ale potřebný plugin jsem si vytvořil :-)
tak vyrobil jsem nějaké SQL, nějaká data mám, hm… ideální to ani není, dostávám dva řádky pro každého usera … v jednom mám jméno usera, ve druhém příjmení…
Ještě uvažuju jestli to nějak nefiltrovat přes cyklus v php …
kubalap : ano, je to stejné. Při instalaci se vlastně ani WP neptá na jméno databáze, pouze chce zadat jméno webu + admin mail apod, ale na konexi k db se neptá (to je ve wp-config v pořádku)
Osobně bych to testnul na jiném hostingu, nebo aspoň dočasně vypnul ostatní pluginy pro test…
Nejsou moc velké ? (Mb)
Já jsem nakonec zvolil “Email newsletter” pro jeho jednoduchost. Odběratelé zadají svoji adresu do formuláře ve widgetu sidebaru. Admin pak nejdřív zkompletuje email (může si jich připravit více) a následně odesílá odběratelům (může si vybrat registrované uživatele, přispívající z komentářů, nebo zaregistrované usery přes widget). Jednotlivé uživatele při psaní newsletteru lze ještě třeba i odstranit a nechat jen některé.
Plugin neumí ověření registrace (např zasleaní ověřovacího emailu s odkazem) a také neumí html/ftf emaily, pouze prostý text.
Ahoj všichni,
nakonec jsem objevil “advanced access manager”, který velmi jednoduše umožňuje nadefinovat novou roli, roli přiřadit práva a hlavně viditelnost položek v menu, a nakonec tuto roli přiřadit uživateli.
Trošku mně potrápil plugin tím, že když v něm zatrháváte jednotlivé položky menu, tak vlastně zaškrtávate jejich zněviditelnění. NO, čekal jsem to opačně …
Aldo – co tak zkusit se zeptat samotného autora ? možná poradí…
-
AutorPříspěvky