Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
Na detailnější členění bych raději použil tagy. Ideální by bylo, kdyby bbPress dokázal pro zvolenou kategorit nabídnout typickou sadu tagů.
Asi bych tam dal “zakázky” (dávám přednost jednoduchým a pokud možno jednoslovným názvům kategorií, ale je to věc vkusu)
Při zpětném pohledu ten můj návrh názvu kategorie “komerce” není úplně vhodný. Svádělo by to přiřazovat zde problémy s pluginy na eshopy ap. Ale momentálně mě nenapadá vhodnější jednoslovný název.
Zkusil jsem si přiřadit posledních 30 příspěvků dle navržené struktury. U 9 jsem nedokázal rozhodnout, kam přiřadit (Problém s editorem, meta tagy…).
Navrhuji mírně strukturu zjednodušit:
fórum
vzhled (šablony, styly, zobrazení webu)
funkčnost (pluginy, programování)
administrace
instalace
hosting
lokalizace
komerce (nabídky a poptávky)
ostatní (novinky, oznámení, nezařazené)
Zkus “YARPP” (ke stažení na
http://wordpress.org/extend/plugins/yet-another-related-posts-plugin/). Použití viz. článek http://www.portiscio.net/jak-zobrazit-podobne-clanky-ve-wordpressu. Pokud by nevyhovoval, v depozitáři wordpressu jistě najdeš další. Jen pozor na WP Related Posts – obsahuje exploit a pokud vím ještě nebyl odstraněn.
A co kombinace vestavěného pole excerpt (stručný výpis příspěvku) a pluginu Advanced Post List? Do stránky výpis článků vložíš pomocí shortcode; vazby vytvoříš přes vhodnou taxonomi. Jen tip. Nezkoušel jsem.
U neaktualizovaných šablon se ti může stát, že nebude podporovat některé nové prvky – často např. chybí podpora Post Formats ap.
Pokud budeš chtít přeložit šablonu do češtiny, dobře si ověř, že podporuje lokalizaci. Stalo se mi, že jsem zakoupil šablonu, která na to nebyla připravena, přesto, že ostatní šablony z nabídky dané firmy to již měly implementováno.
Dle mých zkušeností není podpora šablony neomezená, ale většinou závisí na programu, který si zakoupíš. Typicky lze zakoupit měsíční, 3měsíční a roční podporu. Během předplacené doby máš právo stahovat aktualizace.
Ověř si, zda je v ceně také možnost komunikovat s autory – levnější programy to nemusí obsahovat, případně se omezují jen na přístup k fóru.
Zkus si prohledat fórum příslušné firmy a hledej, jaká je spokojenost s rychlostí reakcí autorů. Pokud si předplatíš 1měsíční podporu a typická reakce na problémy jsou 3týdny…
Zajímavě vypadá projekt ManageWP (http://managewp.com/) zaměřený na správu multisite. Mimo zálohování (i sheduled) nabízí hromadnou správu pluginů ap. Nemám ale vyzkoušeno. Od listopadu přechází z bety do ostrého provozu – tz. free jen pro 3 weby, jinak placený.
-
AutorPříspěvky