Problém s nahráním obrázku

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem Problém s nahráním obrázku

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  sjiamnocna a poslední změna je stará 11 let, 2 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 9 příspěvků - 1. až 9. (z celkem 9)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2813

    kolobezka1.
    Participant
    Web

    Dobrý den,

    jsem zatím úplný nováček a snažím se teprve pochopit, jak WP funguje a pomalu vytvořit stránky. Jenže hned v prvním kroku jsem narazila na problém, že mi nejde nahrát obrátek z počítače. Respektive se zobrazí je zástupný symbol obrázku.

    Žádné pluginy zatím instalované nemám, problém je i v základní šabloně. Jedu na OS Mountain Lion a Safari. Stránky jsou registrované na Ebole.

    Zkoušela jsem stáhnout i Chrom, zda to není prohlížečem, ale problém je stejný. Tam mě ale zarazilo, že úvodní fotka (daná tou šablonou Twenty Eleven je jiná v Safari a v Chromu – to je normální?

    A ještě se zeptám, jaký je rozdíl, když fotky nahraji (pokud se tedy problém vyřeší) přímo přes wordpress a nebo když je nejprve nahraji na server přes FTP? Pokud je to hloupý dotaz, předem se omluvám. Opravu jsem začátečník.

    #14533

    sjiamnocna
    Participant
    Web

    Co se týče té chyby, asi bych ji musel vidět osobně, ale zkoušela jste po nahrání přejít do galerie a najít váš obrázek? jestli se náhodou nezobrazil špatně jen při náhledu…

    S OS ani browserem by problém být (teoreticky) neměl, ale zkuste (po kroku jedna co jsem psal) ověřit, zda vám funguje nahrávání souborů na jiný web (uložto, uschovna…) – a všechno potom napište sem. Pokud máte verzi 5.0, aktualizujte na 5.1 a dejte taky vědět (nejlépe jak to fungovalo – i před i po).