– Nemůže být problém pouze na konkrétním počítači (použitém prohlížeči)? Je možné ho zopakovat kdekoliv jinde?
– Nyní už nemáte na webu žádné aktivované pluginy?
– Na webu máte nejnovější WordPress a aktuální verzi prémiové šablony Curvo. Zkuste přepnout na výchozí šablonu Twenty Eleven a poté se znovu přihlásit. Pomohlo to?
– Ano, přeinstalaci WordPressu můžete udělat i automaticky – menu Nástěnka – Aktualizace – tlačítko Přeinstalovat. O žádná data tak nepřijdete, ale problém tam patrně nebude.
– Kdy se problém objevil a na základě čeho? Nebyla to reakce na nějakou změnu či úpravu?
P.S. Poté, co jsem to celé napsal, tak jsem nakonec našel ještě jeden komentář, který celý problém patrně vysvětluje. Stručně řečeno, autoři šablon zrušili svou živnost, web i zákaznickou podporu, ale aktivovaná šablona stále kontroluje aktualizace na jejich (nefunkčním) webu. Musíte tedy po přihlášení vlézt do General Settings a odškrtnout tam políčko “Check updates” (či něco podobného). A pokud to nelze v administraci udělat, tak musíte vlézt do databáze (pomocí PHPMyAdmin), najít políčko check_updates a změnit ho z true na false (či z jedničky na nulu).