Error 503

Zvolené téma obsahuje celkem 23 odpovědí. Do diskuze (4 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  neteyescz a poslední změna je stará 11 let, 7 měsíců.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 21. až 24. (z celkem 24)
  • Autor
    Příspěvky
  • #12576

    barvah
    Participant
    Web

    Dnes bohužel opět zjišťuji, že problém přetrvává… Chyba 503 je zpátky, tak jsem odpojil všechny pluginy, ale nepomohlo…

    #12577

    barvah
    Participant
    Web

    Myslíte, že by pomohlo nahrát zálohu databáze z doby, kdy web fungoval? Ptám se, jelikož zálohu nemám a technici wedosu ji nahrávají za 600kč. S účtem NoLimit ji provádějí 1x týdně.

    Díky za odpověď.

    EDIT: Opět jsem otravoval techniky wedosu, tentokrát jiného, než předtím a psal jsem mu, ať se mrknou v databázi na wp_post (admin separatisty poznal, že není v pořádku).

    Tabulku opravili – konečně!! – a zdá se, že snad teď už web poběží.

    “Dobrý den,

    tabulku jsme vám opravili. Vše bylo zaseknuté na jednom velkém dotazu s fulltext indexy.”

    #12578

    Lukenzi
    Participant

    Technici WEDOSu udělali něco pro své platící zákazníky? Tak to tedy koukám…

    Když jsem já naposledy potřeboval poradit (opravdu jen poradit – nakopnout správným směrem) tak mi poslali odkaz na neexistující článek v jejich slavné “znalostní bázi” :D

    Po dotazu jestli si ze mně dělají srandu mi poslali odkaz na jiný článek, který jsem samozřejmě před tím četl a který pochopitelně můj problém vůbec neřešil.

    Vypadám snad jako idiot co neumí používat Google?

    Určitě ví o věcech kolem serveru daleko víc než já, každopádně díky jejich arogantnímu chování k lidem kteří je živí si prostě myslím, že to jsou trotlové. Takže jsem velice překvapen.

    Byla chyba opravdu v tom pluginu WordPress Custom Sidebar? Pokud ano mělo by se to reportnout autorovi…

    #12579

    neteyescz
    Participant

    Zdravím,

    moc teď na fóru aktivní nejsem, ale přidám se. Před časem jsem se také potýkal s chybou 503 na hostingu Wedos. Zrovna jsem spouštěl web, vše předtím fungovalo v pohodě a zrovna při spuštění to začalo vyhazovat chybu 503. Chat s Wedosem probíhal tak, že mě slíbili, že pošlou log od nich, abych mohl zjistit, čím to bylo. Nakonec jsem smazal všechny pluginy z webu (i s datama) a znovu je na něj nahrál, také jsem aktivoval kešování. Je totiž možné, že problém někdy spočívá v tom, že pluginy si prostě nerozumí s cachovacími nástroji a začnou generovat strašné množství požadavků a zahltí databázi.

    S pozdravem,

    Neteyescz

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 příspěvky - 21. až 24. (z celkem 24)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti