Zvolené téma neobsahuje zatím 1žádnou odpověď. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 9 let, 3 měsíce.
-
Zdravím, stává se vám to poslední dobou také, že když aktualizujete pluginy, tak se zobrazí stránka s načítáním a trvá to dýl a u některého pluginu mi to poté vypíše chybu:
Warning: fopen(/data/web/virtuals/81112/virtual/www/wp-content/plugins/breadcrumb-navxt/breadcrumb_navxt_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/web/virtuals/81112/virtual/www/wp-includes/functions.php on line 4183
Warning: fread() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/web/virtuals/81112/virtual/www/wp-includes/functions.php on line 4186
Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/web/virtuals/81112/virtual/www/wp-includes/functions.php on line 4189
Webhosting mám od wedosu, doposud to nedělalo, ale stalo se mi to už na pár webech, všechny u wedosu.
Nevíte čím by to mohlo být?
Ne, včera jsem jeden web na Wedosu aktualizoval i se všemi pluginy a žádný problém tam nebyl. Je to ale zajímavá chyba, protože zrovna soubor breadcrumb-navxt/breadcrumb_navxt_admin.php
byl v nové verzi pluginu Breadcrumb NavXT odebrán (je ve verzi 5.1.1, ale už není ve verzi 5.2). Nevím, jestli by to mohlo třeba nějak souviset? Neobjevila se chyba pouze když byl na webu tento plugin?
Ne děje se mi to opět na jiném webu, kde tento plugin nemám, šlo o aktualizaci event manageru a opět se stále načítá aktualizace a nic se dál nezobrazí a musím pak ručně smazat soubor .maintenance aby se web rozběhnul…
Dělá to více webů…
Zdravím Vás chalani, mne robí presne to isté, pri vyskočení posledných aktualizácií sa mi nechce updatnúť web. Hosting tak isto Wedos, podporu som zatiaľ neskúšal. Medzi jednotlivými aktual sa nerobila žiadna inštalácia plug.
Chybová hláška:
Nastala chyba pri aktualizácii Akeeba Backup for WordPress: Sťahovanie zlyhalo. Operation timed out after 300000 milliseconds with 4742810 out of 6367299 bytes received
Ďakujem za prípadné rady.
Opravdu to vypadá na nějaké problémy na straně Wedosu, možná jen na některých serverech (nějaké pomalé připojení), dnes už tu máme ještě jedno podobné téma. Zkuste prosím někdo s problémy kontaktovat přímo podporu hostingu, aby se na to podívali…
Pisal som do Wedosu, operator mi nevedel povedat v akom je to stadiu, ale vraj uz vedia o probleme a riesia to, vraj o vysledku ma budu informaovat mailom. Nevedel vsak kedy
Perfektní, díky! Dejte prosím případně vědět, zda byl problém vyřešen…
Chalani, zda sa ze je to uz ok, Wedos opravil problem aktualizacii. Aktualizacie mne uz prebehli v poriadku.
Už mi to také funguje :) A zdůvodnil nějak wedos čím to bylo??
Nie, ziadny mail zatial nedosiel….asi hraju mrtveho chrobaka…po vasom brouka :D
Tady už se nějaké informace objevily, ale nevím co si o tom myslet…
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti