Přehled odpovědí
-
AutorPříspěvky
-
Váš web musíte přidat do služby Google Webmaster tools. V navigaci zvolte: Bezpečnostní problémy. Zde uvidíte informaci od Googlu, že Váš byl napaden a proto se Vám zobrazuje v Chrome červené varovné okno z printscreenu. Je zde volba něco ve stylu: “Požádat o překontrolování”. Pokud máte web v pořádku většinou ještě ten den vám web odblokují.
Nakonec se mi problém povedlo vyřešit pomocí pluginu: https://wordpress.org/plugins/search-everything/
Další problém proč vyhledávání nefungovalo správně, byl ten, že jsme měli špatně nastavenou šablonu:
search.php
Aktualizoval jsi upravené heslo do DB i v souboru
wp-config.php
?Děkuji za informace.
Cca 5 dní byl teď klid, ale dnes ráno nám eset začal hlásit při příchodu na web: js/iframe.MO trojský kůň
viz. příloha
Když jsem procházel jednotlivé js soubory, které byly v minulosti napadeny, tak se vše tváří v pořádku a žádné řetězce tyto soubory neobsahují.
Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?
Attachments:
Advanced Custom Fields používáme pro rozšížení polí v detailu příspěvku, pro možnost zadat číslo produktu. Nejedná se o eshop (Woocommerce), ale čistě jen o klasické příspěvky.
Uživatel může do vyhledávání zadat buď název produktu nebo číslo produktu. V obou případech by to mělo nabídnout příspěveky, které tyto hodnoty obsahují s tím, že číslo produktu je unikátní.
Děkuji za reakci.
Mělo by to fungovat ideálně tak, že pokud zákazník zadá do vyhledávače číslo produktu např: 100293 tak se ve výsledcích vyhledávání(ideálně pokud by to šlo už v našeptávačí) zobrazí produkt(příspěvěk), který mám toto číslo produktu vyplněné.
Myslíte, že by to bylo možné připravit?
tak nakonec se podařilo.
<?php // Get the current date $today = getdate(); $current_date = date('M d, Y'); $current_date = strtotime( $current_date ); ?> <?php query_posts('category_name=kalendar-akci&per_page=-1&meta_key=datum_zacatku_akce&orderby=meta_value_num&order=ASC'); ?> <?php $i = 1 ?> <?php while (have_posts()) : the_post(); $fimg = get_post_meta($post->ID, "thumb", TRUE); ?> <?php $post_date = get_field('datum_zacatku_akce'); $post_date = strtotime( $post_date ); ?> <?php if( $post_date >= $current_date AND $i <= 4 ): ?> <!-- item 1 --> <div class="item"> <?php the_title(); ?> </div> <?php $i++ ?> <?php endif; ?> <?php endwhile; ?> <?php wp_reset_query(); ?>
No pokud jste z Brna tak váz zvu na pivo, protože to snad konečně funguje … moc děkuji. Tohle mě vyzkoušet nenapadlo.
Omlouvám se za špátné názvy jedná se o posty (produkty) a kategorie (rubriky).
Tak to přesně právě mám nastavené viz. screen category-item.jpg
a v postu mám pak nastavené viz. screen post-item.jpg
Bohužel tady přesně nastává ten problém s většími hodnotami v ID v případě vytvoření nové rubriky
Attachments:
Děkuji za odpověď. Bohužel Woocommerce nepouživáme. Je to klasický základní WordPress, jelikož se nejedná o eshop, ale jen o prezentaci.
Ještě doplním, že nastavení u trvalých odkazů používám: /%category%/%postname%/
Hmmm, zkusil jsem to doplnit, ale zatím to žádné třídy nepřidává :-(. Já už bych si to pak upravil, jen dostat k té položkce nějaký identifikátor.
Nekoukl byste na to prosím přímo na webu? Asi budete vědět lépe jak já. Vše bych vám rád zaplatil, pokud byste měl zájem – ondonki@gmail.com
rbow_topbar_menu
je potřeba upravit např. podle názvu ID hlavní navigace v hlavičce? Nebo to tak může zůstat?To by bylo perfektní. Jak jsem psal před vámi, povedlo se mi vyřešit tu hierarchii kategorií v URL. Bylo to tím, že rodičovská kategorie měla vyšší ID než potomek.
Funguje tedy již:
www.adresawebu.cz/produkty/hracky/nazev_hracky/
Ted právě řeším jak udělat to, že pokud jste v detailu příspěvku =
nazev_hracky
tak aby se zvýraznila/přidala třída např:.current-menu-item
všem položkám v navigaci do kterých příspěvěk spadá – produkty, hrackyVěděl byste prosím jak na to?
Snad to někomu pomůže, ale to proč nedocházelo k zobrazení podkategorií bylo z toho důvodu, že podkategorie měly vyšší ID než rodičovská kategorie.
23. září 2015 (16:00) odpověď na téma: Mail Subscribe List – přesměrování na děkovnou stránku #24847Pomocí této funkce, se do šablony nageneruje formulářový prvek:
<?php $args = array( 'prepend' => '', 'showname' => false, 'nametxt' => 'Name:', 'nameholder' => 'Name...', 'emailtxt' => '', 'emailholder' => 'Váš e-mail', 'showsubmit' => true, 'submittxt' => 'Odeslat', 'jsthanks' => false, 'thankyou' => 'Děkujeme za přihlášení do odběru novinek' ); ?> <?php echo smlsubform($args); ?>
Výsledek v kódu je pak:
<form class="sml_subscribe" method="post"> <input class="sml_hiddenfield" name="sml_subscribe" value="1" type="hidden"> <p class="sml_email"><label class="sml_emaillabel" for="sml_email"></label> <input class="sml_emailinput" name="sml_email" placeholder="Váš e-mail" value="" type="text"> </p> <p class="sml_submit"> <input name="submit" class="btn sml_submitbtn" value="Odeslat" type="submit"> </p> </form>
Myslíte, že by na to šla napsat nějakou externí funkce, která by po ověření, že se jedná o mail přesměrovala (po uspěšném uložení) uživatele na děkovnou stránku?
Dobrý den,
Váš článek mi moc pomohl a proto bych se rád podělil o zkušenost, kterou jsme řešili.Potřebovali jsme dostat na hlavní stránku našeho webu vyskakující reklamní popup okno, které se zobrazí až po 5s co je uživatel na hlavní stránce. Mělo mít vlasnost, aby se okno dalo vypnout a to tak, že už se Vám již nikdy nezobrazí nebo naopak, že ho prostě jen vypnete a okno se vám znovu zobrazí pokud přejdete na hlavní stránku.
Ideální řešení: https://wordpress.org/plugins/wordpress-popup/
Základní verze je zdarma a neobsahuje tolik věcí jako placená verze, ale k tomu co jsme potřebovali bohatě stačila. Co se mi na tomto pluginu líbilo byla existence CSS editoru, kde si okno můžete plně přizpůsobyt a nastavit.
-
AutorPříspěvky