kuzmic11

Přehled odpovědí

Aktuálně je na stránce zobrazeno 17 příspěvků - 1. až 17. (z celkem 17)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na téma: WordPress – opakovaně napadené JS soubory #26795

    kuzmic11
    Participant

    Váš web musíte přidat do služby Google Webmaster tools. V navigaci zvolte: Bezpečnostní problémy. Zde uvidíte informaci od Googlu, že Váš byl napaden a proto se Vám zobrazuje v Chrome červené varovné okno z printscreenu. Je zde volba něco ve stylu: “Požádat o překontrolování”. Pokud máte web v pořádku většinou ještě ten den vám web odblokují.

    odpověď na téma: Vyhledávání v polích ACF #26780

    kuzmic11
    Participant

    Nakonec se mi problém povedlo vyřešit pomocí pluginu: https://wordpress.org/plugins/search-everything/

    Další problém proč vyhledávání nefungovalo správně, byl ten, že jsme měli špatně nastavenou šablonu: search.php

    odpověď na téma: WordPress – opakovaně napadené JS soubory #26751

    kuzmic11
    Participant

    Aktualizoval jsi upravené heslo do DB i v souboru wp-config.php?

    odpověď na téma: WordPress – opakovaně napadené JS soubory #26739

    kuzmic11
    Participant

    Děkuji za informace.

    Cca 5 dní byl teď klid, ale dnes ráno nám eset začal hlásit při příchodu na web: js/iframe.MO trojský kůň

    viz. příloha

    Když jsem procházel jednotlivé js soubory, které byly v minulosti napadeny, tak se vše tváří v pořádku a žádné řetězce tyto soubory neobsahují.

    Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?

    Attachments:
    odpověď na téma: Vyhledávání v polích ACF #26715

    kuzmic11
    Participant

    Advanced Custom Fields používáme pro rozšížení polí v detailu příspěvku, pro možnost zadat číslo produktu. Nejedná se o eshop (Woocommerce), ale čistě jen o klasické příspěvky.

    Uživatel může do vyhledávání zadat buď název produktu nebo číslo produktu. V obou případech by to mělo nabídnout příspěveky, které tyto hodnoty obsahují s tím, že číslo produktu je unikátní.

    odpověď na téma: Vyhledávání v polích ACF #26709

    kuzmic11
    Participant

    Děkuji za reakci.

    Mělo by to fungovat ideálně tak, že pokud zákazník zadá do vyhledávače číslo produktu např: 100293 tak se ve výsledcích vyhledávání(ideálně pokud by to šlo už v našeptávačí) zobrazí produkt(příspěvěk), který mám toto číslo produktu vyplněné.

    Myslíte, že by to bylo možné připravit?

    odpověď na téma: Jak schovávat staré příspěvky podle data z ACF #26152

    kuzmic11
    Participant

    tak nakonec se podařilo.

    
                                        <?php
                                         // Get the current date
                                         $today = getdate();
                                         $current_date = date('M d, Y');
                                         $current_date = strtotime( $current_date );
                                         
                                        ?>
    
                                        <?php query_posts('category_name=kalendar-akci&per_page=-1&meta_key=datum_zacatku_akce&orderby=meta_value_num&order=ASC'); ?>
                                        <?php $i = 1 ?>
                                        <?php while (have_posts()) : the_post(); $fimg = get_post_meta($post->ID, "thumb", TRUE); ?>
    
                                            <?php 
                                                $post_date = get_field('datum_zacatku_akce');
                                                $post_date = strtotime( $post_date );
                                            ?>
    
                                            <?php if( $post_date >= $current_date AND $i <= 4 ): ?>
                                                <!-- item 1 -->
                                                <div class="item">
                                                    <?php the_title(); ?>
                                                </div>
                                                <?php $i++ ?>
                                            <?php endif; ?>
    
                                        <?php endwhile; ?>
                                        <?php wp_reset_query(); ?>
    
    odpověď na téma: Problém: Priorita kategorií v URL #26062

    kuzmic11
    Participant

    No pokud jste z Brna tak váz zvu na pivo, protože to snad konečně funguje … moc děkuji. Tohle mě vyzkoušet nenapadlo.

    odpověď na téma: Problém: Priorita kategorií v URL #26058

    kuzmic11
    Participant

    Omlouvám se za špátné názvy jedná se o posty (produkty) a kategorie (rubriky).

    Tak to přesně právě mám nastavené viz. screen category-item.jpg

    a v postu mám pak nastavené viz. screen post-item.jpg

    Bohužel tady přesně nastává ten problém s většími hodnotami v ID v případě vytvoření nové rubriky

    odpověď na téma: Problém: Priorita kategorií v URL #26056

    kuzmic11
    Participant

    Děkuji za odpověď. Bohužel Woocommerce nepouživáme. Je to klasický základní WordPress, jelikož se nejedná o eshop, ale jen o prezentaci.

    odpověď na téma: Problém: Priorita kategorií v URL #26036

    kuzmic11
    Participant

    Ještě doplním, že nastavení u trvalých odkazů používám: /%category%/%postname%/

    odpověď na téma: v URL příspěvků se nezobrazí název podkategorie #25775

    kuzmic11
    Participant

    Hmmm, zkusil jsem to doplnit, ale zatím to žádné třídy nepřidává :-(. Já už bych si to pak upravil, jen dostat k té položkce nějaký identifikátor.

    Nekoukl byste na to prosím přímo na webu? Asi budete vědět lépe jak já. Vše bych vám rád zaplatil, pokud byste měl zájem – ondonki@gmail.com

    odpověď na téma: v URL příspěvků se nezobrazí název podkategorie #25773

    kuzmic11
    Participant

    rbow_topbar_menu je potřeba upravit např. podle názvu ID hlavní navigace v hlavičce? Nebo to tak může zůstat?

    odpověď na téma: v URL příspěvků se nezobrazí název podkategorie #25771

    kuzmic11
    Participant

    To by bylo perfektní. Jak jsem psal před vámi, povedlo se mi vyřešit tu hierarchii kategorií v URL. Bylo to tím, že rodičovská kategorie měla vyšší ID než potomek.

    Funguje tedy již: www.adresawebu.cz/produkty/hracky/nazev_hracky/

    Ted právě řeším jak udělat to, že pokud jste v detailu příspěvku = nazev_hracky tak aby se zvýraznila/přidala třída např: .current-menu-item všem položkám v navigaci do kterých příspěvěk spadá – produkty, hracky

    Věděl byste prosím jak na to?

    odpověď na téma: v URL příspěvků se nezobrazí název podkategorie #25769

    kuzmic11
    Participant

    Snad to někomu pomůže, ale to proč nedocházelo k zobrazení podkategorií bylo z toho důvodu, že podkategorie měly vyšší ID než rodičovská kategorie.

    odpověď na téma: Mail Subscribe List – přesměrování na děkovnou stránku #24847

    kuzmic11
    Participant

    Pomocí této funkce, se do šablony nageneruje formulářový prvek:

    
    <?php $args = array(
    'prepend' => '', 
    'showname' => false,
    'nametxt' => 'Name:', 
    'nameholder' => 'Name...', 
    'emailtxt' => '',
    'emailholder' => 'Váš e-mail', 
    'showsubmit' => true, 
    'submittxt' => 'Odeslat', 
    'jsthanks' => false,
    'thankyou' => 'Děkujeme za přihlášení do odběru novinek'
    ); ?>
    <?php echo smlsubform($args); ?>
    

    Výsledek v kódu je pak:

    
    <form class="sml_subscribe" method="post">
    	<input class="sml_hiddenfield" name="sml_subscribe" value="1" type="hidden">
    	<p class="sml_email"><label class="sml_emaillabel" for="sml_email"></label>
    	<input class="sml_emailinput" name="sml_email" placeholder="Váš e-mail" value="" type="text">
    	</p>
    
    	<p class="sml_submit">
    	<input name="submit" class="btn sml_submitbtn" value="Odeslat" type="submit">
    	</p>
    </form>
    

    Myslíte, že by na to šla napsat nějakou externí funkce, která by po ověření, že se jedná o mail přesměrovala (po uspěšném uložení) uživatele na děkovnou stránku?

    odpověď na téma: PopUp okno-četnost zobrazení #24829

    kuzmic11
    Participant

    Dobrý den,
    Váš článek mi moc pomohl a proto bych se rád podělil o zkušenost, kterou jsme řešili.

    Potřebovali jsme dostat na hlavní stránku našeho webu vyskakující reklamní popup okno, které se zobrazí až po 5s co je uživatel na hlavní stránce. Mělo mít vlasnost, aby se okno dalo vypnout a to tak, že už se Vám již nikdy nezobrazí nebo naopak, že ho prostě jen vypnete a okno se vám znovu zobrazí pokud přejdete na hlavní stránku.

    Ideální řešení: https://wordpress.org/plugins/wordpress-popup/

    Základní verze je zdarma a neobsahuje tolik věcí jako placená verze, ale k tomu co jsme potřebovali bohatě stačila. Co se mi na tomto pluginu líbilo byla existence CSS editoru, kde si okno můžete plně přizpůsobyt a nastavit.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 17 příspěvků - 1. až 17. (z celkem 17)

WordPress – novinky, návody a zajímavosti