Málo paměti na serveru?

Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (7 účastníků) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 12 let, 6 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 12 příspěvků - 1. až 12. (z celkem 12)
  • Autor
    Příspěvky
  • #1202

    nezesilet.cz
    Participant
    Web

    Akoj ve spolek, jsem wordpressí nováček. Nainstaloval jsem si WordPress, dal jsem do něj asi 5 pluginů, co doporučují na http://blog.h1.cz a přestala mi fungovat administrace. Stránky pro návštěvníky se normálně zobrazují, ale wp-admin píše buď 500 Server error, anebo zobrazí jen úplně čistou stránku.

    Díval jsem se do error logu Apache a je tam spousta těchto hlášek:

    PHP Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 30720 bytes) in /var/www/vhost/nezesilet.cz/httpdocs/wp-admin/menu-header.php on line 99…

    Jestli to dobře chápu, v Apachi je nastavený limit, kolik paměti může stránka použit, a po přidání pluginů se do toho limitu wordpress nevejde. Kdy pluginy vymažu, tak to funguje. Dělám něco špatně, nebo je taková spotřeba paměti normální normální a já mám příliš přísný hosting? Nebo nějaká úplně jiná odpověd´?

    Předem díky, Laďa

    #9427

    mirekk
    Participant
    Web

    Já osobně, pokud bych se nemohl dostat do administrace, bych přes ftp smazal, nebo aspoň dočasně přejmenoval složky se všemi naposled instalovanými pluginy, zkusil zda mi administrace poté funguje a nainstasloval plugin WP-Memory-Usage, který v administraci ukáže využití paměti na serveru.

    Odkaz pro stažení: http://wordpress.org/extend/plugins/wp-memory-usage/

    #9428

    admin
    Keymaster
    Web