Nejdříve můžete vyzkoušet, zda není problém přímo ve WordPressu. Ideální je na to jednoduchý plugin Email Log, který ukládá všechny odesílané emaily (kdy a komu). Pokud se tam objevují, tak bude problém s konfigurací hostingu. Pokud ne, tak to bude patrně dělat nějaký plugin (zkuste je všechny deaktivovat).
Dále vyzkoušejte, zda v pořádku funguje PHP funkce mail(). Občas se stává, že je tam nějaká restrikce nebo to prostě nefunguje. Jak na to? Vytvořte nějaký PHP soubor, např. test.php
a vložte tam následující kód:
<?php
if (mail('muj@email.cz', 'Test', 'Obsah')) { echo "Odeslano"; } else { echo "Chyba"; }
?>
Soubor nahrajte na server a spusťte ho podle toho kam jste ho přesně nahráli (tzn. otevřete v prohlížeči URL adresu mojedomena.cz/test.php
). Pokud se objeví “Odeslano”, tak je vše v pořádku, pokud se objeví “Chyba”, tak kontaktujte hosting a optejte se proč nefunguje funkce mail().
Poslední možnost pak spočívá v možnosti nastavení odesílání pomocí SMTP, kdy můžete použít např. plugin WP Mail SMTP.
Vyzkoušejte a dejte vědět, jak jste nakonec dopadl…