Aha, registrované uživatele moc nezkoumám, takže jsem asi původní účet neodhalil :-)
Rozumím tomu, ale přijde mi to trochu škoda, zejména pokud máte v současné době kapacity na nějakou rozsáhlou tvorbu (i provozování poradny). Tady je spousta nedořešených dotazů (a tisíce registrovaných uživatelů), zatímco zakládáte novou poradnu a snažíte se ji propagovat pro nové uživatele. Sice tomu říkáte poradna a funguje trošku jinak (také jsem tuto variantu zvažoval), ale pořád je to de facto fórum podpory (tedy dotaz + řešení). Samozřejmě chápu, že je to součást celého projektu, nabírá to uživatele, atd. Osobně mi to nijak nevadí (naopak mám konkurenci rád), ale přijde mi to trochu škoda.
Samozřejmě je to i trochu můj problém, protože potřebuji nabídnout novým webům řešení, kdy by se jejich zástupci mohli účastnit fóra, ale zároveň z toho měli i nějaké výhody (aneb proč to vlastně dělat). Aneb oboustranně výhodná spolupráce… Ozvu se emailem :-)