Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel ve ra a poslední změna je stará 7 let, 1 měsíc.
-
Když se v rámci došlé objednávky pokusím udělit oprávnění pro položky ke stažení, tj. dám Upravit objednávku a v úplně na konci dole v okně vyberu produkt a kliknu na tlačítko “Udělení přístupu”, vyskočí na mě tato hláška:
“Nelze udělit přístup – uživatel již může mít oprávnění pro tento soubor nebo fakturační e-mail není stanoven. Ujistěte se, že fakturační e-mail je nastaven a objednávka byla uložena. ”
Ale objednávka je uložena a uživatel má zadaný mail (v rámci zřizování účtu to ani jinak nejde). Nebo je fakturační mail ještě něco jiného?
Zkusila jsem i akci Obnovit oprávnění ke stažení (pravý horní roh – Objednávka Akce), ale nepomohlo to.
Pro úplnost: zatím jsme v režimu testování, ale to by snad nemělo vadit.
Díky za každou radu, Věra
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti