Woocommerce – nastavení doručení

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Pluginy (funkčnost webu) Woocommerce – nastavení doručení

Štítky: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  Vlada a poslední změna je stará 6 let, 9 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 8 příspěvků - 1. až 8. (z celkem 8)
  • Autor
    Příspěvky
  • #33188

    Vlada
    Participant

    Dobrý den,

    na stránkách http://drevodilnakulicka.cz/prodej/ jsem si nastavil ve woocommerce dva typy doručení – 1. Paušální sazbu 100 kč, 2. Osobní vyzvednutí.

    Pokud jsem přihlášený v admin modu a přidám produkt do košíku a přejdu do pokladny, tak mám na výběr zadané dvě možnosti doručení – viz obrázek “Doruceni_OK.png”.

    Pokud se ale odhlásím (jako admin) a přidám produkt do košíku a přejdu do pokladny, tak se mi v doručení zobrazuje, že náklady budou vypočteny až po zadání adresy – viz. obrázek “Doruceni_SPATNE.png”.

    Můžete mi prosím poradit jak zakázat vypočítání nákladů na doručení ze zadané adresy?

    Děkuji
    Vláďa Diviš

    #33189

    Vlada
    Participant

    Přílohy

    #33192

    admin
    Keymaster
    Web

    Nemáte v menu WooCommerce – Nastavení – Doprava – Možnosti dopravy zaškrtnutou volbu “Schovat doručovací náklady dokud nebude vložená adresa” nebo něco podobného. Ve chvíli kdy jste přihlášený, takž WooCommerce ví, o koho jde a zná adresu nakupujícího, zatímco když přijde někdo nepřihlášený, tak nezná jeho adresu, dokud ji nezadá v rámci objednávky…

    #33194

    Vlada
    Participant

    Ne, tuhle volbu zaškrtnutou nemám. Teď jsem si ale všiml, že pokud zaškrtnu volbu “Povolit kalkulátor ceny doručení na stránce košíku” a potom v tomto kalkulátoru provedu “výpočet”, tak se mi tam už ty dvě volby (paušální sazba 100kč a osobní vyzvednutí) objeví. S čím to může souviset?

    Vl.

    #33195

    admin
    Keymaster
    Web

    Originální znění z angličtiny: Shipping costs will be calculated once you have provided your address.

    Co máte nastavené v menu WooCommerce – Nastavení – Obecné – Výchozí lokalita zákazníka? Nemáte tam náhodou “Žádná výchozí lokalita”?

    #33200

    Vlada
    Participant

    Ano, měl jsem tam žádná výchozí lokalita. Zvolil jsem “Základní adresa obchodu”.
    Teď už je to v pořádku. Jen se ještě zeptám jak zabránit aby mi to psalo “Customer matched zone “ČR”? Vygůglil jsem tohle “https://wordpress.org/support/topic/turn-off-customer-matched-zone-notice/“, ale možnost “Shipping debug mode” tam v nastavení nemám.

    #33202

    admin
    Keymaster
    Web

    Tuto možnost nově najdete pod názvem “Režim ladění” (nepříliš vhodný překlad) v menu WooCommerce – Nastavení – Doprava – Možnosti dopravy.

    #33207

    Vlada
    Participant

    Děkuji moc. Teď už je všechno v pořádku.
    Vláďa D.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 8 příspěvků - 1. až 8. (z celkem 8)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti