Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel Vlada a poslední změna je stará 6 let, 9 měsíců.
-
Dobrý den,
na stránkách http://drevodilnakulicka.cz/prodej/
jsem si nastavil ve woocommerce dva typy doručení – 1. Paušální sazbu 100 kč, 2. Osobní vyzvednutí.
Pokud jsem přihlášený v admin modu a přidám produkt do košíku a přejdu do pokladny, tak mám na výběr zadané dvě možnosti doručení – viz obrázek “Doruceni_OK.png”.
Pokud se ale odhlásím (jako admin) a přidám produkt do košíku a přejdu do pokladny, tak se mi v doručení zobrazuje, že náklady budou vypočteny až po zadání adresy – viz. obrázek “Doruceni_SPATNE.png”.
Můžete mi prosím poradit jak zakázat vypočítání nákladů na doručení ze zadané adresy?
Děkuji
Vláďa Diviš
Nemáte v menu WooCommerce – Nastavení – Doprava – Možnosti dopravy zaškrtnutou volbu “Schovat doručovací náklady dokud nebude vložená adresa” nebo něco podobného. Ve chvíli kdy jste přihlášený, takž WooCommerce ví, o koho jde a zná adresu nakupujícího, zatímco když přijde někdo nepřihlášený, tak nezná jeho adresu, dokud ji nezadá v rámci objednávky…
Ne, tuhle volbu zaškrtnutou nemám. Teď jsem si ale všiml, že pokud zaškrtnu volbu “Povolit kalkulátor ceny doručení na stránce košíku” a potom v tomto kalkulátoru provedu “výpočet”, tak se mi tam už ty dvě volby (paušální sazba 100kč a osobní vyzvednutí) objeví. S čím to může souviset?
Vl.
Originální znění z angličtiny: Shipping costs will be calculated once you have provided your address.
Co máte nastavené v menu WooCommerce – Nastavení – Obecné – Výchozí lokalita zákazníka? Nemáte tam náhodou “Žádná výchozí lokalita”?
Ano, měl jsem tam žádná výchozí lokalita. Zvolil jsem “Základní adresa obchodu”.
Teď už je to v pořádku. Jen se ještě zeptám jak zabránit aby mi to psalo “Customer matched zone “ČR”? Vygůglil jsem tohle “https://wordpress.org/support/topic/turn-off-customer-matched-zone-notice/“, ale možnost “Shipping debug mode” tam v nastavení nemám.
Tuto možnost nově najdete pod názvem “Režim ladění” (nepříliš vhodný překlad) v menu WooCommerce – Nastavení – Doprava – Možnosti dopravy.
Děkuji moc. Teď už je všechno v pořádku.
Vláďa D.
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti