Nekompletní čeština po aktualizaci WP na verzi 4.7.2?

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Čeština pro WordPress Nekompletní čeština po aktualizaci WP na verzi 4.7.2?

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  lioness2 a poslední změna je stará 7 let, 1 měsíc.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 7 příspěvků - 1. až 7. (z celkem 7)
  • Autor
    Příspěvky
  • #30998

    lioness2
    Participant

    Dobrý den,
    jsem začátečník a od nového roku se seznamuji s WP, tzn. zkouším různé šablony, pluginy, také je potom zase mažu, když nevyhovují atp. Tedy je mi jasné že tento postup nese svá rizika, bohužel nemám jak jinak se to naučit.
    Nyní mám dojem, že je to právě od té doby, co se WP aktualizoval na poslední verzi, ale když si najedu do šablony, přidám nějaký základní WP widget, který dříve býval v češtině, nyní je v angličtině. Respektive v administraci je česky, ale na webu se zobrazuje anglicky. Například:
    – místo “vyhledávání” je search
    – widget Rubriky a Štítky je nyní také v EN (ikdyž zde to je to nejmenší, to lze přejmenovat)
    – ale např. u kalendáře je “january” a písmenka dnů v týdnu také nejsou PO až PÁ
    – widget “Základní informace” mi také zobrazuje anglické popisky (Site Admin, Log out, Entries RSS atd.)
    – popisky komentářů jsou také anglicky
    V administraci je to česky, ale na webu je to anglicky, i když např. v administraci po smazání pluginu se potvrzovací hláška vypíše také v angličtině.