Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel klokan a poslední změna je stará 8 let.
-
Dobrý den, po aktualizaci na WP 4.6 jsem měl problém se zobrazením pluginu v “Pluginy – Instalace pluginu”. Ten se mi nějak povedlo vyřešit ani nevím jak. Ale bohužel se mi nedaři vyřesit hlášku na nástěnce jak je okno “Novinky o WordPressu”. Hlasí to Chyba RSS zdroje: WP HTTP Error: Missing header/body separator
. Návody na internetu nepomoli. WP mám u axfone.cz
. Nemá někdo stejný problém? Neví někdo prosím co s tím?
Děkuji za radu
Podobný problém jsme nedávno řešili, můžete se podívat, zda by něco z toho nefungovalo?
Jaký byl problém na stránce s instalací pluginů a jak se ho podařilo vyřešit?
Na stránce „Pluginy – Instalace pluginu“ se zobrazovala chyba, teď si nemohu přesně vzpomenout na tu chybu, byla ve smyslu “došlo k problému pravděpodobně kvůli vytížení WordPress.org”. Předpokládám, že šlo o obyčejnou hlášku o nedostupnosti serveru WordPress.Org, možna že se pletu.
Na internetu jsem našel pár rad, provedl jsem tyto kroky:
1) vypnul všechny šablony přes přehled pluginů / – nepomohlo
2) přejmenoval složku s pluginy přes FTP / – nepomohlo
3) odstranil dočasné soubory z prohližečů a poté vyzkoušel načíst stránku s pluginy ve FF, Chrome a IE11 / – nepomohlo
4) požadal Axfone o aktivaci cURL.exec / – nepomohlo
5) nahral přes FTP z latest.zip (instalace WP) adresáře wp-admin a wp-includes / – nepomohlo, poté vrátil původní
6) změnil na Axfone ve web manageru PHP z 5.3 na 5.5
Po cca 2,5 hodině nabídka pluginů se začala zobrazovat.
Netvrdím, že jsem to vyřešil. Možna, že ten problém stále mám jenom se třeba dočasně vyřešil jinou chybou.
Díky, chyba o výpadku WordPress.org je zcela stejná jako ve zmiňovaném tématu.
Každopádně je to zajímavé, patrně to opravdu nějak souvisí s aktualizací na WordPress 4.6 v kombinaci s nastavením serveru. Ještě mě napadá, že po opravení chyby by mohla zmizet i hláška “Chyba RSS zdroje”, protože je obsah widgetu na nástěnce cachován a opětovně načítán pouze jednou za čas (možná 12 hodin)?
Nemáte přístup k chybovým logům? Třeba by se tam našlo něco zajímavého? Mohl bych se někde podívat na nastavení serveru (třeba odkaz s aktuálním výpisem přes phpinfo() nebo přímo přístupy)?
Máte pravdu. Nechal jsem tomu celý víkend a už se mi v “Noviky o WordPressu” zobrazují informace. Uff, mám z toho radost.
Bohužel poskytovatel Axfone nenabízí možnost prověření logů, resp. já ji nikde nenašel.
Díky za zprávu! Škoda jen, že nevíme, čím to bylo nakonec způsobeno, patrně s tím mají problém i další uživatelé :-( Jedině, že byste zase zkusil na chvíli přepnout na starší verzi PHP, zda se chyba třeba zase neobjeví :-)
Tak verzi PHP to asi nebude. Předevčírem jsem nastavil PHP na verzi 5.3 a „Novinky o WordPressu“ a „Pluginy – Instalace pluginu“ dodnes fungují. Možná problém byl na straně poskytovatele a minulý pátek ho opravili. Jinak opravdu nevím čim to bylo.
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti