Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (4 účastníci) se naposledy zapojil uživatel obereg.cz a poslední změna je stará 5 let, 5 měsíců.
-
Zdravím,
pokud chci rozkliknout “nastavení zobrazených informací” u produktů nebo objednávek ve woocommerce, tak se jen otočí šipka, ale nedojde k zobrazení informací. U příspěvků i stránek vše funguje. Měl by někdo radu, jak to aktivovat i zde?
Díky za tipy.
Zkuste postupně deaktivovat všechny ostatní pluginy, patrně tam bude nějaký Javascriptový konflikt.
Tak toto bohužel nepomohlo, ikdyž mám deaktivované všechny pluginy a základní šablonu, tak to stále nefunguje.
Zkuste si v prohlížeči spustit Firebug (konzole pro vývojáře, záleží na prohlížeči) a sledujte konzoli, jestli se v ní neobjeví nějaká chyba. Pokud by toto nepomohlo, můžete v souboru wp-config.php
nastavit WP_DEBUG
na TRUE
, třeba Vám to vyhodí nějakou chybu, od které bychom se mohli odpíchnout.
Jo a v případě, že byste se uchýlil k nastavování WP_DEBUG
, tak to nezapomeňte potom vrátit zpět.
Asi to není úplně odborný postup, ale šel jsem krok za krokem, instalace wp a woocommerce – vše OK. Změna jazyka na český a je už to nefunguje. Chyba bude tedy někde v překladatelských souborech? Ale jak ji najít. Firebug chybu nehlásil.
Zkuste tu druhou mnou navrhovanou možnost. V překladatelských souborech chyba není, nedávno jsme to tu řešili.
Děkuji za rady, bohužel ani po nastavení WP_DEBUG na TRUE wordpress žádnou chybu nevyhodil, podle kodexu jsem zkusil nastavit i zápis do debug.log, ale k žádnému vytvoření nedošlo. Zkusil jsem i jiné jazyky než češtinu a s nimi to funguje. Jdu se hledat dál, pokud na něco přijdu dám vědět, určitě ten problém nemůžu mít sám.
To je rozhodně podivné, že by byl problém v české lokalizaci, ještě jsem se s tím nesetkal. A je problém v české lokalizaci WordPressu nebo jen WooCommerce?
V lokalizaci woocommerce, nastavil jsem češtinu a nefungovalo, ale když jsem lokalizaci woocommerce francouzskou, německou nebo slovenskou přejmenoval jako soubor s češtinou, tak to fungovalo, jen řetězce v eshopu byly v daném jazyce. Jen si neumím představit, že bych měl vytvářet novou lokalizaci přes 2500 řetězců je moc. :-(
Tak jsem tomu sice moc nevěřil, ale nakonec to musím potvrdit. Způsobuje to patrně česká lokalizace WooCommerce, ale zatím netuším příčinu… Opravdu to žádný další uživatel nezaznamenal?
Mě to taky nejde klikat.. ale asi se toho už za ty roky změnilo hodně, tak těžko říct, jestli chyba bude stejná.
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti