Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Pluginy (funkčnost webu) › Heureka: CATEGORYTEXT a spárovanost produktů
Štítky: CATEGORYTEXT, České služby, Heureka.cz, WooCommerce
Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 9 let, 3 měsíce.
-
AutorPříspěvky
-
27. května 2015 (10:03) #23366
Plugin České služby zatím v XML pro Heureka.cz generuje pouze aktuální strom kategorií z eshopu a nepoužívá tedy defaultní přehled přímo z Heureka.cz. Proč?
Pokud používáte placený režim, a tedy platíte za každé kliknutí, tak mohou být produkty automaticky spárovány (zařazeny) do oficiální databáze a budou následně zobrazeny u jednotlivých produktů. V případě free režimu mohou být dohledány pouze pomocí fulltextového vyhledávání.
Přiřazení k existujícím produktům na Heureka.cz probíhá patrně následujícím způsobem. Důležité jsou v tomto případě 3 informace, tedy PRODUCTNAME, CATEGORYTEXT a EAN.
Asi není problém doplnit do pluginu České služby možnost ručního nastavení kategorií z Heureka.cz ke každé kategorii eshopu, ale ve většině případů je to podle mě zbytečné. Přímo v manuálu se uvádí toto:
Zařazení produktu do kategorie, uvádějte vždy celou cestu k produktu, tak jak to máte na vašem eshopu (stačí nám tedy vaše kategorie) pokud jasně určují druh produktu.
Ale ani uvedené příklady nejsou zcela jasné, takže zbývá jediná možnost, a pořádně to vyzkoušet :-) Pokud tedy plugin České služby používáte (v placeném režimu Heureka.cz), zkuste ho napojit a případně napsat s jakou úspěšností se povedlo produkty spárovat (přehled naleznete po přihlášení zde). Pokud s tím budou problémy, tak tuto možnost určitě brzy doplním, ale zatím jsem zkoušel následující případy a i podle podpory z Heureka.cz by to mělo fungovat bez problémů:
Kategorie musí vždy jasně určovat druh produktu, které se pod ní skrývají. Pro správné spárování produktů do příslušné kategorie doporučujeme uvádět kategorie podle našeho kmenového stromu kategorií, jedná se o doporučení nikoliv o povinnost.
1) Na eshopu je např. tato kategorie:
Semena | Zelenina | Ředkvičky
Ale Heureka.cz má pouze tuto oficiální kategorii:
Dům a zahrada | Zahrada | Osiva a semínka
Takže na první pohled je to špatně a produkty s tímto CATEGORYTEXT by se neměly správně zařadit, ale údajně je vše v pořádku. Mohu tedy zasílat i podřazené kategorie, které Heureka.cz vůbec neuvádí a ještě mohu ignorovat jejich zbytečné nadřazené kategorie. Pokud mám obchod se semeny, tak je asi zbytečné, abych tam měl kategorii “Dům a zahrada” a “Zahrada”.2) Heureka má následující kategorii:
Oblečení a móda | Módní doplňky | Šperky | Náušnice
Ale v eshopu máte třeba pouze strukturu šperky a náušnice, takže plugin odesílá toto:
Šperky | Náušnice
Opět by to ale mělo být v pořádku, i když nepoužíváte defaultní strom kategorií.Ale nejsem v tomto případě odborník a rád si nechám poradit. Jen mi přijde někdy zbytečné zařazovat vlastní kategorie do výchozích kategorií Heureka.cz, když to může fungovat bez problémů i bez nich. Možná by to také chtělo zvážit aktuální strukturu kategorií v eshopu, tedy zda by drobná změna nepomohla jasnému zařazení. Na druhou stranu může být možnost nastavení nápomocná k přesnějšímu zařazení, takže bude do pluginu brzy doplněna. Uvítám případné komentáře a ukázky přehledů spárovanosti (pokud nechcete veřejně, tak napište).
19. října 2015 (21:16) #25095 -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.