změna hostingu – problém s databází

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Čeština pro WordPress změna hostingu – problém s databází

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  moskva a poslední změna je stará 10 let, 2 měsíce.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)
  • Autor
    Příspěvky
  • #6503

    moskva
    Participant

    Dobrý den,

    mám za sebou následující postup.

    1. V phpAdmin jsem exportoval databázi ze starého hostingu.

    2. Z FTP starého hostingu jsem vše stáhl na disk.

    2. Převedl doménu pod nového registrátora.

    3. Zřídil jsem nový hosting.

    4. Nastavil jsem DNS u domény tak, abych ji “spároval” s novým hostingem a počkal až se změna projeví – pod doménou se již nezobrazovala chybová hláška z předešlého hostingu, ale informační stránka, že nový hosting je aktivní.

    5. Nahrál jsem na hosting zálohu (tedy kompletní wordpress) – byla mi nabídnuta instalace wordpressu, což jsem neudělal a přes phpAdmin jsem importoval mojí databázi.

    Výsledek je, že mě na stránkách opět zobrazuje chybová hláška z předešlého hostingu.

    Nevím kde a co v databázi změnit/vymazat, aby “to fungovalo.” Nevím, jestli uvažuji správně. Kdysi jsem převod wordpressu dělal a tento problém jsem neměl.

    Nevíte prosím někdo co s tím?

    #17764

    ScheRas
    Participant
    Web

    Musíte v tabulce wp-options změnit adresy instalace webu. Přesně si nepamatuji, jak se řádky jmenují, ale jsou to skoro jediné 2 URL v této tabulce a jsou hned na začátku, takže na to rychle přijdete.

    #17765

    moskva
    Participant

    ScheRas: Děkuji, hned to jdu vyzkoušet :)

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti