Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Hosting a WordPress › WordPress a hosting
Štítky: Blokovaný web, Endora
Zvolené téma obsahuje celkem 18 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel Maro a poslední změna je stará 10 let, 5 měsíců.
-
AutorPříspěvky
-
9. července 2014 (17:53) #19554
Zdravím všechny, zřejmě to sem tak úplně nepatří, ale pokud by někdo uměl odpovědět na otázku – Je možné aby WordPress jako RS nebo jeho nějaký plugin mohl způsobovat přerušování spojení se serverem hostingu při načítání stránek a tím i znemožňovat upload souborů apod.? Podpora hostingu mi tvrdí, že na jejich straně problém není, já o tom, ale silně pochybuji. Děkuji za případné reakce.
9. července 2014 (20:02) #19555může. servery mají limitovanou paměť, a špatný plugin vás prostě odřízne..
9. července 2014 (22:21) #19556Pamětí to není, v tom směru je ještě velká rezerva. Zkoušel jsem i všechno povypínat (deaktivovat), nepomohlo nic.
9. července 2014 (22:28) #19557máte hosting či vps?
kromě paměti mně napadá jedině databáze, zkuste ji optimalizovat
10. července 2014 (22:08) #19564Mám hosting. Nevím co přesně myslíte optimalizací databáze, ale vše nepotřebné jsem z databází vymazal. Ale ty problémy s přerušováním spojení se serverem mám i na jiných doménách.
10. července 2014 (23:37) #19565například zatížení databáze dotazy… to už tady na fóru bylo.
používáte nějaký cache plugin?
máte všechny problémové weby u jednoho provozovatele?jinak mně už nic nenapadá :(
zkuste ještě nějak diplomaticky postrčit podporu, ať se taky zajímají ;)
11. července 2014 (0:10) #19567Já jsem jen upravoval htaccess, teď si zkouším hrát s W3 Total Cache, ale nemám s tím zkušenosti, trošku se ho bojím. :-) Nevím co u toho povolit a co ne. Domény všechny na jednom hostingu, minulý víkend jsem měl problém, že jsem se nedostal vůbec na žádnou doménu hostingu – udajně bloknutá IP, nebyl jsem jediný uživatel, který ty problémy měl.
Díky za rady11. července 2014 (9:13) #19568více zákazníků stejného hostingu, nebo uživatelů vašeho webu?
podle toho blokování ip by asi problém měla řešit podpora serveru
nemáte ve wp nějaký nestabilní plugin, který dělá něco navíc, či naopak pracuje méně, než by měl? takové hostingy rády blokují ;)
11. července 2014 (11:36) #19571Klientů hostingu. Myslím si, že by snad nemél být v žádném pluginu problém, zkoušel jsem u všech deaktivaci jestli má nějaký vliv. Nic jsem nezjistil.
14. července 2014 (14:37) #19587Jaký hosting používáte? Zkuste někde nainstalovat čistý WordPress bez pluginů (nebo je někde všechny deaktivovat) a jakmile se objeví výpadek, tak okamžitě otravovat podporu, co se děje, když je výpadek na čisté instalaci bez pluginů. Už se mi u jednoho hostingu i stalo, že nějaký jiný web zpomaloval server, na mém webu se v důsledku toho objevilo několik “slow queries” a nakonec byl bloknutý web, který za to vůbec nemohl. Podobné situace se pak bohužel velmi těžko řeší a vysvětlují… Každopádně musíte nejdříve vyzkoušet, zda to opravdu nemůže nějaký plugin způsobovat a potom jít za podporou…
14. července 2014 (15:41) #19593Jsem na Endoře. Přesně to jsem zkoušel, mám tam i doménu, kterou prakticky nepoužívám a na ní je nainstalovaný pouze holý wordpress bez pluginů, takže bez obsahu a prakticky prázdná databáze a když se ty problémy objevují tak i na této doméně. Podporu jsem o tom informoval, ale tam semnou neustále dokola řeší cachování a další věci spojené s RS, ale já už jsem skoro přesvědčen, že je problém někde na straně hostingu.
14. července 2014 (15:50) #19594Pokud máte někde čistý WordPress, tak to bude patrně problém na straně hostingu. Na druhou stranu by to asi ovlivnilo mnoho dalších klientů. Je na tom webu nějaká návštěvnost? Jak dlouho výpadky obvykle trvají a co se konkrétně zobrazuje za chybu? Objevují se ve stejný čas nebo jinak pravidelně? Nevím, jestli mají na hostingu třeba nějak spojené uživatelské účty (máte nějaký multihosting nebo pro každou doménu samostatný?) a problémy na jednom webu tak může nějak zablokovat všechny ostatní weby? Nevím, jak to tam přesně funguje… Nemáte třeba na nějakém webu vysokou návštěvnost?
14. července 2014 (16:05) #19595Ne, návštěvností to určitě nebude, ta je zatím naprosto zanedbatelná. Doba se nedá specifikovat, je to pokaždé v jinou dobu. Většinou se objeví hláška – Spojení se serverem bylo v průběhu načítání stránky ukončeno a tím pádem v tu dobu samozřejmě nenahraji ani žádný větší soubor, který má třeba více jak 2MB. Takto mi to vypadává třeba dva dny a potom je zase třeba nějaký čas klid. Bylo v poslední době pár případů kdy se několik klientů hostingu včetně mě nemohlo dostat na žádný web hostovaný na tomto hostingu. V jednom případě i celý víkend. Po zásahu ze strany hostingu fungovalo vše bez problému. Bylo nám vysvětleno, že u postižených byly zablokovány IP z důvodu příliš mnoho spojení z těchto IP. Nevím jestli to nemůže mít nějakou spojitost.
14. července 2014 (20:43) #19597Také používám Endoru, pro svůj web (http://sjiaphoto.g6.cz/), a zatím si nemůžu stěžovat na víc než občasné zpomalené načítání poměrně jednoduchého a neobsáhlého webu. Taktéž mi docela imponuje rychlá instalace WP, která mi fungovala vždy naplno do asi 4 minut. Na kterém serveru se nachází váš web?
Připlácíte za hostingový program, či nikoliv?14. července 2014 (20:46) #19598Takže byly weby nedávno zablokovány a od té doby se problém vyskytuje? A nefunguje pak celý web nebo třeba jenom nahrávání souborů? Nefunguje to delší dobu nebo se jen občas objeví výpadek? Jaký používáte konkrétní hostingový tarif u Endory? Obávám se, že to tady asi moc nevyřešíme, zejména pokud jde o zcela čistý WordPress, který by měl fungovat bez problémů. Až se zase chyba objeví, tak mě můžete kontaktovat na emailu pavelevap@separatista.net (s přístupy), zkusím se na to podívat (moc tomu ještě z popisu nerozumím).
14. července 2014 (21:36) #19599No, velice zajímavé – při prvním kliknutí na odkaz Vašeho webu http://sjiaphoto.g6.cz/ mi naskočila chybová hláška 500 internal server error, což mě jen utvrzuje v tom, že ty problémy nejsou v RS na mé doméně, ale v hostingu ve spojitosti s moji IP, protože jak píšete, tak Vy žádné problémy nemáte. Jinak já mám program PLUS. Na serveru sql5.
Nebyly zablokovány weby, ale údajně, jak nám bylo sděleno, nějaká ochrana serveru blokovala IP adresy ze kterých je příliš mnoho spojení na server. K těm výpadkům docházelo už před tím a pak třikrát během asi měsíce došlo k tomuto zablokování. Po odblokování bylo podporou sděleno uživatelům na fóru, že ta ochrana blokováním už je vypnutá (v provozu byla údajně nedopatřením) a problémy by se neměly opakovat. Co se týče toho přerušování spojení, tak jak jsem psal je to opravdu individuální, někdy několikrát do půl hodiny, jindy je klid. V době kdy dochází k těm přerušením nelze uploadovat soubory, protože se v průběhu uploadu přeruší spojení. Ale takto špatná práce pak s tím je i několik dní. Pro vysvětlení: přerušením je myšleno – při kliknutí na odkaz ať už v administraci nebo ve stránkách buď hned naskočí chybová hláška nebo se stránka začne načítat a poté naskočí chybová hláška, při upladu se soubor začne nahrávat a v průběhu naskočí chybová hláška a soubor se samozřejmě nenahraje ani po několika opakovaných pokusech.
Vím, že sem tento problém prakticky nepatří, což jsem psal hned v úvodním příspěvku, ale vzhledem k tomu, že jsem byl podporou hostingu stále směrován k tomu, že je příčina problému v RS, zkusil jsem se zeptat. Teď už jsem přesvědčen, že je problém někde mezi hostingem a moji IP. Jinak Vám oběma děkuji za zájem a rady.15. července 2014 (11:25) #19606Aha, takže byly blokovány IP adresy návštěvníků a nikoli samotné weby? Pak by mohl být problém u poskytovatele připojení. Jaké používáte připojení k internetu? Máte vlastní IP adresu nebo sdílenou (mohly přes ní být vedeny nějaké útoky)? Zkoušel jste restartovat router? Zkoušel jste vyčistit cache prohlížeče? Zkoušel jste použít jiný prohlížeč, případně anonymní režim (okno)? Zkoušel jste v případě problémů použít jiný počítač na jiném místě, případně třeba mobil s jiným internetem? Nevíte, jaké opatření bylo hostingem použito pro blokování IP adres? Nemusel by to být jen problém hostingu, ale také poskytovatele internetového připojení.
15. července 2014 (12:34) #19616Aha, tak podobný problém jsem měl, když jsem přesunoval web – můj původní HTML na Wpress. Nahrával jsem mnoho fotografií do nextgengallery, a občas se stalo, že mě to vykoplo… Tady není problém ani tak v objemu, jako v počtu souborů.
Plus program by měl být o něco odolnější, ale je potřeba být v tomto směru trochu tolerantní – je to zejména freehosting :) ;)15. července 2014 (18:39) #19621Zdravím, nevím jestli to bylo blokováno u návštěvníků webů, ale blokováno bylo několik IP zákazníků hostingu. Vše co zmiňujete mi bylo doporučeno podporou hostingu během víkendu, dokonce jsem měnil na doporučení DNS nastavení, ale nepomohlo nic, z mojí IP jsem se nedostal na žádný web hostovaný na Endora (myšleno i weby ostatních zákazníků). Problém byl odstraněn až v pondělí udajně vyřazením té zmiňované ochrany serveru. Nic bližšího k té ochraně nebylo, bohužel, sděleno i přestože jsem se na to dotazoval. Připojení O2 a IP mám vlastní. Pokud by byl problém v internetovém připojení, projevoval by se nějaký podobný problém nejen v případě toho hostingu, ale i jinde, nebo ne?
K poznámce od sjiamnocna – tak do určité doby ty problémy s uploadem prakticky nebyly a vždy po zasahu a odstranění té blokace ze strany hostingu vše fungovalo ideálně včetně uploadu i souborů třeba 10 MB. Co se týče limitů pro program Plus – obsazené místo, počet souborů, přenesená data, velikost databáze, v tomto směru mám ještě poměrně velkou rezervu.
Jsem pouze fanda wordpressu a úplný začátečník, takže jsem u těch prvotních problémů předpokládal chybu na mé straně, neboť na doméně na, které si hraju s wordpressem je celkem dost pluginů i obsáhlých (buddypress apod.), navíc optimalizace taky zřejmě není ideální díky množství pluginů (použito pouze cache, komprese). Tedy např. překročení současně běžících PHP lze zřejmě snadno vyvolat, ale nedochází k tomu moc často a v případě výpadků v logu událostí zrovna třeba žádná hláška není. Návštěvnost problémy způsobovat nemůže, protože je minimální (možná ani nikdy žádná nebude :-) ) Pokud ty problémy, ale jsou i na doméně s čistým wordpressem a postihuje to i ostatní uživatele hostingu asi bude příčina jinde.
Blokaci IP jsem snad jedině mohl vyvolat tím, že jsem na stránky přistupoval ze své IP prostřednictvím více prohlížečů (a to možná i současně) pro kontrolu korektnosti zobrazování, pokud by nějaký systém ochrany serveru hostingu takové chování vyhodnocoval jako potenciální útok. Nevím, v tomto směru jsem naprostý diletant :-) . Pokud budete mít čas zkuste se podívat na http://www.richclub.cz jestli je přímo ze stránek možné odhalit nějaký konflikt. Omlouvám se za dlouhosáhlý výlev, ale neumím psát stručně a výstižně :-) a děkuji za Váš zájem. -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.