Wordcamp Slovensko 2013 – vzali byste mě s sebou?

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Oznámení Wordcamp Slovensko 2013 – vzali byste mě s sebou?

Štítky: 

Zvolené téma obsahuje celkem 13 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  Papik81 a poslední změna je stará 13 let, 3 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 14 příspěvků - 1. až 14. (z celkem 14)
  • Autor

Papik81
    Participant

Dobrý den všem, dne 20.4. 2013 se koná v Bratislavě na slovensku Wordcamp 2013, konference zaměřená na vše okolo systému WordPress. Hledám někoho přibližně v okolí přibližně v okruhu do 100 km od Tábora, kdo jede na tuto konferenci a vzal by mě s sebou autem. Bohužel cesta hromadnými dopravními prostředky je poněkud nepraktická. Samozřejmě bych Vám za svezení rád připlatil. Jmenuji se Pavel Říha, je mi 32 let a jsem středně pokročilý php programátor zabývající se systémem WordPress. Máte-li nabídku, prosím napište mi na riha@webovareseni.cz nebo skype ‘pavelriha’. Díky.

Papik81
    Participant

A odkaz na web, pokud nevíte a bude Vás zajímat: 2013.slovakia.wordcamp.org/

Bigdrobek
    Participant
    Web

Já ještě řeším jak pojedu, ale asi využiji toho a budu tam celý víkend pá -ne.

Jak to plánujete?

Papik81
    Participant

Já jsem tam chtěl původně jet na sobotu, ale odsud kudy jedu, by to bylo dost časově náročné, takže možná to bude taky. Záleží, odkud pojedete, kdyžtak se přizpůsobím.

Bigdrobek
    Participant
    Web

z Prahy

Papik81
    Participant

A přespáváte někde u známého, nebo máte vybrané nějaké místo?

Bigdrobek
    Participant
    Web

Koukal jsem včera na hotely, a vybral si jeden 137€ za dvě noci včetně snídaně.. Je to celkem dost, ale nic rozumnějšího jsem nenašel.

Hotel SOREA ***REGIA

Papik81
    Participant

Hm, tak 137€ je pro mě momentálně moc :(. Proč jste si nevybral něco levnějšího?

Bigdrobek
    Participant
    Web