Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 7 let, 7 měsíců.
-
Zdravím,
po 30.8.2016 (kdy byl Webba Booking údajně hacknutý a musel se tento plugin updatovat) mi veškeré rezervace vyplněné přes rezervační formulář na webu chodí do spamové složky. Stejně tak do spamu chodí lidem i potvrzení rezervace.
Neřešil jste prosím někdo stejný problém, případně nevíte, co by se s tím dalo dělat?
Moc děkuji za všechny rady!
Jana
Používáte konkrétně plugin Webba Booking Lite nebo něco jiného (placenou verzi)? Nedělal jste na webu i něco jiného (např. jiné aktualizace)? Kdo vlastně emaily fyzicky rozesílá? Nějaká jejich služba nebo odcházejí přímo z WordPressu? Zkusil jste kontaktovat jejich podporu? Možná udělali v aktualizované verzi nějakou chybu, těžko říci…
Dobrý den,
používám Webba Booking placenou verzi:
https://codecanyon.net/item/appointment-booking-for-wordpress-webba-booking/13843131
O jiné aktualizaci nevím, i když raději se zeptám člověka, který mi to spravuje. Emaily se přeposílají přímo z WordPressu. Podporu jsem kontaktovala, ale bohužel bez výsledku.
Co to znamená bez výsledku?
Když tak o tom přemýšlím, tak to ani nemusí být chyba pluginu (i když může, pokud třeba něco měnili, nějakou hlavičku). Existují i další důvody, proč emaily spadnou do Spamu, např. nenastavený DKIM (na straně serveru), atd. Problémy bývají právě s emaily odesílanými anonymně přes PHP skripty. Je třeba také prozkoumat z jaké emailové schránky jsou odesílány a zda tam není nějaký problém.
Jiné notifikační emaily WordPressu (např. o nových komentářích nebo aktualizacích) chodí bez problémů? Můžete také vyzkoušet nějaký plugin pro odesílání emailů přes SMTP, např. WP Mail SMTP, ale neřeší to asi zcela příčinu, spíše to jen obejdete trochu jiným způsobem…
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti