Vsude se nam zobrazuje stary datum 29.3.2015

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem Vsude se nam zobrazuje stary datum 29.3.2015

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 4 roky, 2 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #24363

    etikbutik
    Participant

    Dobry den vsem,

    prosime o pomoc. Vsude se nam zobrazuje stary datum 29.3.2015 (asi datum prvniho prispevku) a zkusili jsme jiz snad vsechno v nastavenich a neprisli jsme na to, proc to tak je.

    Stary datum naskakuje napriklad:
    – pri objednavce produktu, kdyz je zakaznikovi odeslana objednavka (tak tam se ukazuje vsude, ze je to objednavka z dne 29.3.2015)
    – pri publikovani novych prispevku (ukazuje se, ze prispevek byl publikovan 29.3.2015, i kdyz v administraci wordpressu vidime jiny datum)
    – stary datum je videt i ve wordpressu – na strance Aktualizace – je tam hlaska – zkopirovano ted – “Poslední kontrola proběhla 29.3.2015 (16:28)”

    Predem moc dekujeme za pomoc!

    Olga, Etikbutik

    #24365

    admin
    Keymaster
    Web

    Problém se objevil nyní z ničeho nic, nebo to je nějaká dlouhodobější záležitost? Možností je několik:

    1) Buď za to může nějaký plugin, zkuste je všechny deaktivovat. Nepoužíváte třeba nějaký vlastní skript na import produktů?

    2) Nebo za to může šablona, zkuste na chvíli aktivovat výchozí šablonu Twenty Fifteen.

    3) Možná tam už nějaký skript proběhl v historii a přepsal to přímo v databázi, těžko říci. S ničím podobným jsem se ale ještě nesetkal a ani si neumím moc představit, jak by to šlo provést (jedině snad nějaký filtr na datum). Pošlete mi prosím přihlašovací údaje (FTP + administrace WordPressu), zkusím se na to podívat…

    #24367

    etikbutik
    Participant

    Dobry den,

    dekujeme za pomoc.

    Problem tam je asi od zacatku, akorat na eshopu pracujeme pomalu a na zacatku jsme si to nevsimli, pak chvili neresili a pak jsme se to chvili pokouseli spravit sami :-)

    Dekujeme!

    Olga

    #24370

    admin
    Keymaster
    Web

    @etikbutik: Hesla sem raději nepište (email je vhodnější), smazal jsem přístupové údaje z původního příspěvku. I když byl správně označen jako soukromý, tak nikdy nevíte, kdy to přestane kvůli nějaké aktualizaci fungovat :-)

    Problém s datem je vcelku jednoduchý, v menu Nastavení – Obecné – “Formát data” máte nastaven “Uživatelský” formát v podobě 29.3.2015, takže všude, kde se zobrazuje datum bude natvrdo nastaven tento datum :-) Tady má být totiž obecný formát, v tomto konkrétním případě tedy j.n.Y. Nebo stačí když zvolíte první možnost, která je zcela stejná (manuál).

    #24374

    etikbutik
    Participant

    Jeeej, moc moc diky! Az se stydim, jak to ve finale bylo primitivni :-) Ale hlavne, ze to ted funguje. Hesla jsme si pred poslanim zmenili, a ted jsem je vratila zas zpatky, ale stejne diky za starosti o nasi bezpecnost :-) Hezkou nedeli prejeme! Olga

    #24380

    admin
    Keymaster
    Web

    Díky, také mi to chvíli trvalo než mě to napadlo :-) Někdy je to sice na první pohled primitivní problém, ale možná by to mohlo být ze strany WordPressu nějak ošetřeno, protože se to může občas někomu stát…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.