Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Pluginy (funkčnost webu) › Statistiky – zobrazení příspěvků
Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 7 let, 3 měsíce.
-
AutorPříspěvky
-
30. prosince 2016 (14:19) #30333
Zdravím! Na mém webu je více redaktorů, více článků a zajímalo by nás na který článek bylo nejvíce prokliků nějaké statistiky tydenní/měsíční (spíš ty měsíční) existuje nějaký takový plugin? stačilo aby mi vypsal, že od 1.1.2017 do 1.2.2017 na článku xx bylo 500 prokliků na článku yy 200 prokliků atd. Díky za omoc!
3. ledna 2017 (14:18) #30360Problém s podobnými pluginy spočívá v tom, že si data ukládají do vlastní databáze a mohou tak časem zpomalovat celý web. Když tak ale o tom přemýšlím, tak jsem vlastně žádný takový plugin (s přehledem příspěvků podle návštěvnosti a podle data) asi ani neviděl. Mnoho pluginů umí započítávat návštěvnost jednotlivých příspěvků a stránek, ale neumí tuto návštěvnost sledovat v rámci konkrétního období či pro jednotlivé autory. Můžete ale zkusit projít různé tipy, které se tu na fóru objevily…
Rozhodně to ale umí Google Analytics, a to i bez negativních efektů v podobě zaplňované databáze, takže bych asi doporučil tuto službu…
3. ledna 2017 (15:10) #30367Pokud nevadí tak lehce navážu na diskuzi. Zajímala by mě přesnost měření u jednotlivých variant.
Rok 2016 na mém webu:
TOPLIST: 15 000 +/-
WP-Statistics 18 000 +/-
Endora statistiky 12 000 +/-Vše je v období jednoho roku a který je přesný.. od nového roku jsem nasadil google analytics, ale i tak je to myslím zajímavá otázka.
4. ledna 2017 (15:02) #30384@glados: Dobrý dotaz :-) Dříve bývalo podle mě nejpřesnější Google Analytics, ale nyní se tam objevuje mnoho spamu, takže to občas také není příliš relevantní.
Jde o návštěvníky nebo počty zobrazení stránek (pageviews)? Hodnoty se liší patrně kvůli různé metodice sledování, plugin může třeba započítávat nějaké roboty, které nezná (umí třeba automaticky zaznamenat roboty Googlu a Bingu, ale robota Seznamu už nepozná a musel byste ho tam nějak doplnit). Endora zase může mít trochu jiné hodnocení založené na serverových statistikách, bylo by potřeba si od nich zjistit nějaké podrobnosti, nevím jestli mají něco v oficiální nápovědě. Mohou třeba automaticky odfiltrovat dvojkliky, spamovací roboty, těžko říci. Rozdílů tam může být mnohem více, ale to by chtělo vzít třeba dva dny, stáhnout si detailní data jednotlivých služeb a detailně je porovnat. Potom uvidíte rozdíly a můžete z toho usoudit, které číslo nejvíce odpovídá tomu, co chcete považovat za návštěvnost. Pokud to chcete někde prezentovat, tak bych uváděl návštěvnost cca 14 000 :-)
Ale nejdůležitější asi není samostatné číslo, jako spíše trend vývoje, kde za pár let uvidíte, jak se návštěvnost měnila (s předpokladem toho, že jednotlivé služby nezmění nějak radikálně svou metodiku). Přijde mi zajímavější, když zjistíte, že za minulý rok návštěvnost stoupla o 50 % než zjišťovat zda je to konkrétně 12, 15 nebo 18 tisíc (i když jsou to poměrně velké rozestupy)…
Na místním fóru mám Google Analytics a zapnul jsem na zkoušku i statistiky z Jetpacku a také to ukazuje zcela jiná čísla, schválně to zkusím někdy porovnat :-)
10. ledna 2017 (18:56) #30484Tak mně jde hlavně alespoň o přibližné kliknutí (pouze kliknutí) na příspěvek. Aby redaktoři věděli, kdo má nejvíce “úspěšné” příspěvky. Šlo by něco takového nebo i tak je nejlepší Google Analytics? Dost jste mě navnadil na Google Analytics :-D (A hlavně to nebude vytižovat web, což je velké +).
11. ledna 2017 (12:09) #30497@enalancz: Pro jednoduché statistiky můžete použít třeba plugin WP-PostViews (řešili jsme např. zde). Funguje prostě tak, že po každém zobrazení každého příspěvku se tato informace započítá, takže získáte žebříček nejnavštěvovanějších příspěvků, ale nemůžete to nijak filtrovat (podle autora či data). Pokud chcete pokročilejší statistiky, tak bude potřeba použít Google Analytics. Existují i různé pluginy, které po propojení WordPressu s Google Analytics umí zobrazit nejnavštěvovanější příspěvky třeba v podobě widgetu (např. Google Analytics Top Content Widget).
13. ledna 2017 (17:22) #30603 -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.