Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Hosting a WordPress › Spokojenost s WEDOSem
Štítky: NextGen Gallery, Wedos
Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel jardab a poslední změna je stará 3 roky, 7 měsíců.
-
AutorPříspěvky
-
15. října 2019 (22:20) #37960
Ahoj, leta mám hostingy u Wedosu, a vždy bez problému. Ale v září mi napsali, že došlo na jednom jejich serveru k poruše a mně přestal řádně fungovovat jeden web. Ani po 15. dnech ho nedokáali dát dokupy a navíc nekomunikují, na e-maily neodpovídají. A navíc na minulou poruchu přišli až po 30. dnech. Jaké máte zkušenosti Vy? U koho máte hosting?
Děkuji.16. října 2019 (9:06) #37961Wedos používám osobně a má ho i mnoho klientů, na žádný zásadní problém jsem s nimi nenarazil. Ale nechce se mi moc věřit, že by sami od sebe rozbili web a nechali ho rozbitý, i když by to bylo kvůli nim. V tomto případě bych čekal, že ho obnoví ze zálohy a vše bude zase bez problémů fungovat. Možná jde jen o nějaké nedorozumění, s podporou je většinou domluva dobrá. Ale nevím, museli bychom znát nějaké další podrobnosti, alespoň co to znamená “přestal fungovat” a “nedokázali dát do kupy”.
20. října 2019 (22:31) #37988No čemu věříte nevím, a je mi to celkem k ničemu. Přišel mi 30.9. email s textem:
Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás upozornit na následující událost:
Typ: porucha
Doba trvání: –
Datum a čas od: 2019-09-02 12:00:00
Datum a čas do: 2019-09-29 23:50:00
Popis: …Já si všiml problému s NGG 12.9. Byly vymazané obrázky ze všech galerií i když na disku jsou, ale bohužel do galerií je nelze přidat, neboť to hází chybu. Bohužel nevím, kde všude jsou konfigurační soubory NGG, protože asi v některém je chyba.
Data mi sice obnovili, takže jsem přišel o nějaké fotografie v Media, ale to mi nevadí, ty mám schované, ale NGG stále neběží a to je dnes již 20. října, tedy více než měsíc a už mi to dost vadí.21. října 2019 (14:24) #37991Tak podobný email od Wedosu jsem ještě u nikoho neviděl. Měsíc byla porucha a ani nenabídli nějaké vrácení peněz za nefunkční služby a neomluvili se? Co tam bylo konkrétně za popis poruchy?
Jakou chybu to hází při přidávání obrázků? Obnovovali pouze data nebo i databázi? Pokud pouze data, tak se může lišit obsah databáze a docházet tam k problémům.
30. října 2019 (18:56) #38041V popisu problému bylo toto:
Vážený zákazníku, na serveru hc1-wd50 došlo k technickému problému a nedostupnosti. Technici problém řeší s max. možnou prioritou. Omlouváme se za komplikace.
Tato událost se týká následujících Vašich služeb:
Webhostings::
pak už byl jen název domény a odesílatel, ale konkrétní jméno nechci uvádět.
Nic víc. Pak chtěli FTP a nakonec 23.10. bylo vše opraveno, ale ukázalo se, že chybí data – soubory fotografií i z alb již z 20 – 30. 8. Ne celé album, vždy jen třeba polovina fotek. ty chyběli v adresářích. Pak byl ještě jeden problém, 24.10., ale to se už vyřešilo v pohodě a rychle.
Původní závada spočívala asi v tom, že byla zhroucená SQL tabulka s jednotlivými fotografiemi. Jak k tomu došlo nevím, jen mi napsali, že ji obnovili.Jinak konkrétní chybu to neházelo, ale akce se neprovedla. Já do toho moc nešťoural, protože jsem myslel, že to opravují a nechtěl jsem se do toho plést. Teď je vše v pořádku a snad to vydrží.
Kompenzaci nenabídli.Nejprve obnovili data a říkali, že databáze je v pořádku. Až po 3 týdnech zkontrolovali DB a obnovili tu jednu tabulku.
-
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.