servisní aplikace

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 5 let, 4 měsíce.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #36225

    dejvic
    Participant

    Ahoj všem. Dokázal by mě někdo nasměrovat zda existuje nějaká šablona či částečně hotová záležitost pro zakládání jednoduchých servisních zakázek (reklamací), kdy potřebujeme evidovat údaje o klientovi, údaje o reklamovaném zboží a příp. pak zápis co se se zbožím udělalo a kdy se vydalo zpět klientovi? díky moc za tip

    #36248

    admin
    Keymaster
    Web

    To vypadá jako něco na pomezí helpdesku, péče o zákazníky a eshopu. Reklamované zboží se nějak vztahuje k eshopu (např. WooCommerce) nebo je to mimo?

    Plugin pro správu požadavků jsme řešili např. zde, ale nevím, jestli je to přímo to, co potřebujete. Klient je většinou registrovaný uživatel WordPressu a k němu se přiřazuje nějaký ticket (úkol), klient pak může sledovat stav řešení online. Ale nevím, jestli je to ideální pro správu reklamací…

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti