obrázek v záhlaví, vytvoření tabulky, cizojazyčná verze – WordPress 3,5

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem obrázek v záhlaví, vytvoření tabulky, cizojazyčná verze – WordPress 3,5

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  Jana Dohnalova a poslední změna je stará 11 let, 2 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (z celkem 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2733

    Jana Dohnalova
    Participant

    Dobrý den,jsem úplný začátečník ve tvorbě webu, vytvářím nyní statické stránky pro propagaci ubytovacího zařízení. Mám nainstalován WordPress 3,5, šablonu Twenty twelve, zatím na localhost.

    Na nové stránce potřebuji vytvořit tabulku, ale v hlavičce editoru na stránce se tato možnost nenabízí. Je tedy jen možnost zapsat ji v html?

    Do záhlaví na první, úvodní stránce jsem vložila fotografii. Chci, aby se fotografie v záhlaví zobrazovala pouze na této úvodní stránce – zatím se mi zobrazuje i na všech dalších stránkách. Jak lze nastavit zobrazení fotografie jen na první stránce?

    Stránky budou vícejazyčné. Jak se dá nastavit, upravit, další jazyková verze?

    Hledala jsem odpovědi v různých odkazech na českém webu, ale nenašla, proto se obracím s prosbou o pomoc na vás. Děkuji.

    #14356

    togur
    Participant
    Web
    #14357

    Jana Dohnalova
    Participant

    Ad tabulky: díky moc, použila jsem TinyMCE Advanced :))

    #14358

    Lukenzi
    Participant

    co se týče obrázku, tak to snadno vyřeší úprava šablony a použití funkce is_home();. Co se týče překladu už se to tady řešilo taky několikrát, je třeba použít některý z pluginů pro překlad

    http://wordpress.org/extend/plugins/polylang/

    http://wordpress.org/extend/plugins/qtranslate/

    atd…

    #14359

    Jana Dohnalova
    Participant

    Děkuji za pomoc :))

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (z celkem 5)