@m.kolovsky: Ano, je to problém s omezenou velikostí databáze.
@tom86: Řešení bylo nakonec velmi jednoduché. Uživatel sice asi něco přenesl na nový hosting, ale web fungoval stále z původního hostingu a načítal původní databázi :-) Patrně totiž nebyly ani přesměrovány DNS záznamy a další údaje…
Díval jsem se také na databázi a kvůli zmiňovanému problému nebylo třeba web vůbec přenášet, pouze tam bylo mnoho Spam komentářů a obrovská tabulka wp_options
, což by však šlo patrně vcelku snadno pročistit. Rozhodně bych web nikam v současné chvíli nepřesměroval, protože databáze 3 MB je dost malá a možná tam bude chybět mnoho souvisejících dat…
Doporučil jsem nejdříve pročistit databázi a až potom ji případně přenést. Osobně bych to ale klidně nechal u Otomanu, cena mi tam přišla pro dané účely velmi dobrá (i levnější než Wedos).
A jak to celé dopadlo už nevím… Podle DNS záznamů už se web nyní načítá z Wedosu, takže k nějakému přesunu nakonec došlo, ale těžko odhadovat podrobnosti…