Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 6 let, 9 měsíců.
-
Dobrý den,
provozujeme internetový obchod http://www.flipr.cz na platformě woocommerce a poslední dobou se nám začalo stávat že některé e-maili ať už o nové objednávce, nebo o změně stavu neodchází.
Máte prosím nějakou radu jak to vyřešit?
Děkuji Petr
Příčin může být více, napadá mě např. nějaký problematický plugin nebo i něco na straně hostingu (překročený limit odesílaných emailů). Mají neodeslané emaily něco společného?
Začít můžete pomocí pluginu Email Log, který všechny zpracované emaily ukládá. Pokud tam budou uložené i neodeslané emaily, tak tam bude patrně nějaký technický problém na straně hostingu, protože WordPress je připraví k odeslání a pak to někde spadne. Zkusil bych pak kontaktovat podporu hostingu s konkrétním emailem (nahlásit čas, odesílatele a příjemce), aby to prověřili. Můžete pak také zkusit změnit způsob odesílání (místo PHP skriptu např. SMTP), ale uvidíte, jak dopadne pátrání, lepší je zjistit konkrétní příčinu…
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti