Možný konflikt mezi WP komentáři blogu a recenzemi eshopu WooCommerce

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem Možný konflikt mezi WP komentáři blogu a recenzemi eshopu WooCommerce

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  Petr a poslední změna je stará 6 let, 7 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #3592

    Petr
    Participant
    Web

    Pro blog ve WP používám téma Organic Verbage Theme a po instalaci WooCommerce začaly komentáře u článků blogu hlásit následující chybu:

    Když se snažím pod článkem vložit komentář, zobrazí se stránka /wp-comments-post.php s hláškou “CHYBA: Zadejte prosím nějaký text komentáře.” (“ERROR: please type a comment.”).

    Je možné, že by plugin WooCommerce, který pro recenze využívá WP funkcionalitu komentářů, nějak poškodil či změnil funkcionalitu komentářů blogu?

    Předem děkuji za nasměrování k vyřešení problému.

    #16282

    Petr
    Participant
    Web

    Včera prošel jeden spam komentář, takže stroj dokáže chybu nějak obejít…

    Uměl by mi někdo poradit, jak “vypnout” funkcionalitu kontroly na vyplnění polí formuláře?

    #16283

    Petr
    Participant
    Web

    Zkusil jsem v php souboru wp-comments-post zrušit podmínku:

    if ( ” == $comment_content )

    wp_die( __(‘ERROR: please type a comment.’) );

    nicméně to nepomohlo, při odeslání formulář sice chybu nehlásí, ale komentář neprojde do administrace ke schválení, takže se asi vůbec neodešle.

    #16284

    Petr
    Participant
    Web

    Problém jsem vyřešil instalací pluginu Disqus.

    #16285

    admin
    Keymaster
    Web

    Neřekl bych, že je to problém pluginu WooCommerce Všiml jsem si, že jste se to snažil nahlásit i vývojářům a také si to nemyslí.

    Zkusil jsem schválně instalovat nejnovější verzi WooCommerce a zmiňovanou šablonu Organic Verbage Theme (variantu zdarma) a žádný problém jsem nazaznamenal, i když jsem zkoušel vkládat komentáře a recenze (přihlášený i nepřihlášený).

    Takže kde by mohl být problém? Buď jde ještě o nějaký jiný konflikt s dalším pluginem (zkuste všechny deaktivovat) nebo jste provedl nějaké nestandardní změny používané šablony. Nemohl jste třeba upravovat soubor comments.php (změna CSS tříd u formuláře pro komentáře, atd)? Pokud deaktivujete všechny pluginy a nasadíte čistou (neupravovanou) verzi šablony, tak problém stále přetrvává?

    P.S. Nasadit Disqus není řešení, ale útěk :-) A ještě to podporuje myšlenku, že jste nějakým způsobem upravil formulář pro komentáře, protože Disqus používá vlastní.

    #16286

    Petr
    Participant
    Web

    Ano, Disqus je útěkem, protože jsem nedokázal problém vyřešit.

    Používaná šablona byla trochu pozměněna, ale dávno před tím, než komentáře přestaly fungovat. Žádné změny CSS tříd apod. jsem nedělal.

    Pluginů jsem sice za poslední měsíc instaloval (zkoušel) víc, ale problém jsem zaregistroval až po instalaci WooCommerce. Mezi tím, kdy vím, že to fungovalo a přestalo fungovat, jsem nainstaloval a používám pluginy YARPP, WPtouch Mobile, User Avatar a také jsem někdy v té době provedl upgrade na WP 3.6.

    Deaktivovat pluginy mohu zkusit, ale do změny šablony si netroufám jít, bylo v ní více úprav a protože jsem je nedělal já, tak bych pak mohl mít značné problémy s vrácením podoby a funkčnosti webu do stávajícího stavu. To už radši zůstanu na útěku cestou Disqus.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.