error 500

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 6 let, 11 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 příspěvků - 1. až 5. (z celkem 5)
  • Autor
    Příspěvky
  • #32322

    kofi
    Participant

    Hezký den,
    jsem naprostý začátečník ve tvorbě webovek,ale pokouším se tatovi tak nějak spravovat stránky. Dnes jsem chtěla poupravit fotogalerii a našla jsem odkaz na plugin NExtGen Gallery. KDyž jsem ho však nainstalovala, tak mi celý server spadnul a od té doby se nemůžu do správy vůbec dostat. Přikládám fotky. (na jedné fotce to vypadá, že jsem normálně přihlášená a na té další to pokaždé tato spadne)
    Děkuji za pomoc s řešením.

    #32323

    mirekk
    Participant
    Web

    Zkuste projít toto

    Jaký máte memory limit na hostingu? NGG je na paměť dost náročný.

    #32324

    kofi
    Participant

    A můžu se zeptat, jak to zjistím? opravdu s tím programem teprve začínám. Každopádně na ten odkaz jsem už koukala,ale vůbec nevím, jak se dostat k tomu souboru .htaccess… asi jsem úplně natvrdlá, ale prostě nevím

    #32326

    mirekk
    Participant
    Web

    Tak jinak. Když víte, že to je způsobeno pluginem NGG, je potřeba ho deaktivovat. Pokud se dostanete do administrace, jděte do záložky Pluginy a deaktivujte ho.
    Jestli se ale do administrace nelze přihlásit, musíte to udělat přes FTP. Jděte do adresáře /wp-content/plugins a přejmenujte adresář nextgen-gallery na něco jiného. Tím plugin deaktivujete a pokud to bylo opravdu způsobeno jím, můžete hledat příčinu, nebo, pokud máte malý memory_limit na hostingu, nechat si ho navýšit, nebo hledat jinou alternativu za NGG (sám jsem to udělal).
    O velikosti memory se dozvíte z konfigurace hostingu, v jeho administraci u poskytovatele.

    #32342

    admin
    Keymaster
    Web

    Díky @mirekk!

    @kofi: Jaký vlastně používáte hosting (firma a tarif)?