chybějící stránky v administraci WP

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem chybějící stránky v administraci WP

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 10 let, 7 měsíců.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)
  • Autor
    Příspěvky
  • #3683

    eva
    Participant

    Zdravím. Mám následující problém. Po přihlášení do administrace mám přístupné pouze Profil a nástěnku, tím pádem nemám vůbec přístup ke správě webu. Na nástěnce je tato zpráva:

    Chyba RSS zdroje: A feed could not be found at http://endora.cz/rss/index2. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed. Nevím, jestli s problémem souvisí, jsem laik.

    Pokud by měl někdo nápad, jak to řešit, prosím o nějaký polopatický návod.(je-li možno)

    Děkuji.

    http://www.czechandenglish.cz

    #16512

    admin
    Keymaster
    Web

    Problém se správou webu: Patrně jste pouze registrovaný návštěvník webu a někdo z vás musí udělat administrátora, abyste mohla stránky spravovat. Musíte kontaktovat autora webu, tedy osobu, která WordPress instalovala.

    Chyba RSS zdroje: Uvedený RSS zdroj už patrně neexistuje, ale stále ho máte nastaven v administraci, aby se zobrazoval, takže dochází k chybě. Až budete mít oprávnění ke správě webu, tak to budete moci změnit přímo na Nástěnce.

    #16513

    admin
    Keymaster
    Web

    Dořešeno emailem…

    eva:

    Děkuji za odpověď. WordPress jsem instalovala sama i spravovala. (metodou pokus omyl, ale co jsem potřebovala, fungovalo). Takže fakt nechápu, co jsem provedla, že mě tam teď nechce pustit.

    Hosting mám u endora.cz, ale bohužel tomu absolutně nerozumím. Kdybych vám dala přístupové údaje, myslíte, že byste se na to mohl podívat? Děkuji za váš čas.

    admin: