Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Pluginy (funkčnost webu) › České služby: Rozdiel v pocte exportovanych produktov
Štítky: České služby, heureka, xml, Yoast Seo
Zvolené téma obsahuje celkem 12 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel Niall a poslední změna je stará 7 let, 1 měsíc.
-
AutorPříspěvky
-
26. srpna 2017 (10:15) #33533
Dobry den
Mám problém s poctom produktov v exporte pre heureka.
Aktualny stav shopu :
produktov celkom : 303
nieje skladom : 56
exportovanych : 226celkom by malo ist do exportu : 247 ?
Pouzivam :
Verzia 0.6-alpha
WordPress 4.8.1–sk_SK
Woocommerce 3.1.2Autor pluginu dakujem za skore info a prajem pekny den vsetkym co prispeju hodnotnou odpovedou.
P.S… dalsi problem riesim tu : https://www.separatista.net/forum/tema/ceske-sluzby-heureka-xml-categorytext-a-ean-pro-varianty
Milan
29. srpna 2017 (9:13) #33540Podle uvedených počtů to vypadá, že to neodpovídá, bohužel těžko odhadovat, v čem je problém. Můžete se prosím ozvat s podrobnostmi? Ideálně pokud byste našel nějakou ukázku produktu, který není uveden ve feedu, ale je skladem, abychom mohli prověřit, proč se tam nedostal…
29. srpna 2017 (9:52) #33543Ahoj
nasiel som vyrobok ktory nieje v exporte a potom som aj prisiel na problem.
V podstate ten vyrobok mam vyrobok v dvoch kategoriach s coho je jedna akcie a druha normalna kategoria.
akciovu kategoriu mam nastavenu ako NEEXPORTOVAT ale tu druhu normalnu kategoriu mam nastavenu ako EXPORTOVAT.
v takomto pripade vyrobok je brany s prvej kategorii akcie a preto nieje exportovany i ked s druhej kategorie by mal byt exportovany.
priklad vyrobku :
vzhladom na to ze kategoriu AKCIE neviem naparovat na heureku tak preto je s nastavenim neexportovat.
P.S …. na ten rozdiel v pocte exportovanych by to malo suhlasit…
Milan
29. srpna 2017 (10:04) #33545@milans: Aha, díky moc, tím se to vysvětluje :-) Podobný problém se tu už objevil, řešení bohužel není příliš jednoduché (podrobnosti). Zkusím to během září nějak dořešit, případně si to projděte a zkuste navrhnout jak to ideálně vyřešit…
29. srpna 2017 (10:27) #33548Najjednoduchsie je zrusit kategoriu akcie. pokialby som ju dal exportovat aj tak heureka to oznaci ako duplicitu vo vyrobkoch a nenaimportuje ich.
ten rozdiel je u mna maly ale pri vecsich eshopoch to moze by aj celkom problem.
je mi jasne ze to je problematicke ak je v dvoch kategoriach. ja by som to riesil SQL tak ze by som prechadzal vyrobky a :
1/ zistil pocet zaradeni v kategoriach
2/ tieto select kategorie by som radil podla typu exportu
3/ potom by som urcil prioritu nastaveniu EXPORTOVAT
4/ potom by som vybral neexportovane produkty a exportol ich.ak by bolo viac kategorii nastavenych ako EXPORTOVAT a aby nedoslo k duplicite exportu by som to ja riesil takto :
1/ pri prvom exporte oznacil vyrobok dal mu priznak ako uz exportovany : priama naveznost na predosly bod c.4
samozrejme ked by nastal dalsi export na zaklade cronu ako prve by som zrusil priznak exportovane na vysetkych vyrobkoch…. .
P.S… neviem ako mas prvu while sql podmienku ale ja by som to selectoval nasledovne :
kategoria – vyrobok – priznak
Milan
29. srpna 2017 (12:42) #33551Díky :-) Problém je hlavně v tom, že nejde pouze o to, zda má být produkt exportován do feedu nebo ne, ale souvisí s tím i další funkce, např.
CATEGORYTEXT
je vyplněn u dvou kategorií různě a produkt je zařazen do obou těchto kategorií, takže který popisek budeme používat, atd.Pokud necháte exportovat i produkty z kategorie “Akce”, tak by nemělo k žádné duplicitě dojít (každý produkt je exportován pouze jednou)? Pouze je tam výše uvedený problém, že může být pro další funkce použito nastavení kategorie “Akce” a nikoli potřebné kategorie s přesným popisem. Osobně bych to zatím řešil tak, že bych pro příznak Akce použil něco jiného než kategorii (např. štítek nebo jen vypsal produkty, které mají nastavenou slevu).
29. srpna 2017 (14:31) #33552No k parametru CATEGORYTEXT je podla mna jednoznacne rozhodnutie. Vzdy ked sa pridava produkt do dvoch a viac ktegorii je oznacena jedna ako prioritna
nastavenim prioritnej kategorie sa aj uzivatel rozhodne o exporte a zaradenia vyrobku a tym padom sa pouzije prioritny CATEGORYTEXT
29. srpna 2017 (15:06) #33553Pokud vím, tak žádná prioritní kategorie u produktu nastavit nejde? Nebo možná jen pomocí nějakého pluginu?
29. srpna 2017 (17:08) #33555Niesu instalovane ziadne doplnkove pluginy ktore ba mali priami suvis s kategoriami.
pozri si prilohu kde posielam nahlad vyrobku kde je vybrana hlavna kategoria – primary ale mozem si vybrat aby bola ina kategoria primarna.
myslim si ze to je standardna funkcia woocommercu…
Attachments:
29. srpna 2017 (21:50) #3355930. srpna 2017 (7:58) #33565tak to som netusil ze to je funkcia ineho pluginu.
ale ako napad to nieje zly, do karty ceske sluzby v produkte pridat moznost nastavenia primarnej kategorie.
stacil by rovnaky vypis kategorii a nech si uzivatel vyberie prioritnu kategoriu
priamo v tvojej karte a problem by sa dal vyriesit v pripade viacerych zaradeni…Este som sa chcel spytat ci si sa pozrel na ten problem s CATEGORYTEXT ktory nejde vyplnat a nieje dostupne ani pole ako to volo v predoslej verzii.
cely problem popisujem tu : https://www.separatista.net/forum/tema/ceske-sluzby-heureka-xml-categorytext-a-ean-pro-variantyDik Milan
1. září 2017 (12:02) #33600Ano, to by mohlo fungovat, ale někdy je zase problém, že je primární kategorie použita třeba kvůli URL, zatímco pro popis by se hodilo něco jiného… Možností je více, buď můžeme podporovat pluginy, které to umí (a pracovat s jejich uloženými informacemi) nebo tam doplnit i nějaký vlastní výběr, uvidíme… Zatím jsem na to založil alespoň issue…
7. října 2017 (0:16) #33866This link looks useful:
https://wordpress.org/support/topic/get-primary-category/ -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.