Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel
admin a poslední změna je stará 4 roky, 8 měsíců.
-
Dobrý den,
dnes jsme na e-shopu dostali negativní recenci pro objednávku, která byla sice vytvořena, ale platba byla (pomocí platební karty) neúspěšná, tedy zobrazila se děkovná stránka s textem, že objednávka nebyla zaplacena. Následně zákazníkovi přišel email od Heureky – Ověřeno zákazníky. Počítá plugin s tím, že objednávka může vyfailovat na platbě?
Děkuji za odpověď
Hmmm, zajímavý dotaz… Ověřeno zákazníky je napíchnuté na akci woocommerce_checkout_order_processed
, která se provádí po úspěšně dokončené objednávce, ale před samotným zpracováním platby. Pro různá měření konverzí se pak zase používá akce thankyou_woocommerce
. Už si moc nevzpomínám, proč se to v pluginu liší a jaké to může mít různé důsledky :-( Možná to bylo takto jednodušší a nemuselo se řešit, jakým způsobem je objednávka placena a kontrolovat zda platba proběhla v pořádku nebo není potřeba čekat na platbu.
Otázkou je, jak by to mělo fungovat? Když někdo nepřevezme dobírku, tak mu asi také přijde informace z Heureky a může následně hodnotit. Takže by bylo lepší umožnit hodnocení pouze dokončeným objednávkám? Ale co když to majitel eshopu v administraci nezaklikává nebo to má upravené přes nějaký plugin? A co když majitel eshopu pošle balík s velkým zpožděním (nebo vůbec) a zákazník to pak nemůže ohodnotit, protože nebude objednávka označená jako kompletní? Pokud byla provedena objednávka a neprošla platba (což může být i chyba eshopu), tak by měl mít zákazník právo ohodnotit, že to má eshop rozbité a nešlo nakoupit? Nevím, je to složité, nápady vítány…
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti