České služby odesílání Ověřeno zákazníky

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Pluginy (funkčnost webu) České služby odesílání Ověřeno zákazníky

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 4 měsíce, 1 týden.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #36598

    pavik
    Participant

    Dobrý den,

    dnes jsme na e-shopu dostali negativní recenci pro objednávku, která byla sice vytvořena, ale platba byla (pomocí platební karty) neúspěšná, tedy zobrazila se děkovná stránka s textem, že objednávka nebyla zaplacena. Následně zákazníkovi přišel email od Heureky – Ověřeno zákazníky. Počítá plugin s tím, že objednávka může vyfailovat na platbě?

    Děkuji za odpověď

    #36599

    admin
    Keymaster
    Web

    Hmmm, zajímavý dotaz… Ověřeno zákazníky je napíchnuté na akci woocommerce_checkout_order_processed, která se provádí po úspěšně dokončené objednávce, ale před samotným zpracováním platby. Pro různá měření konverzí se pak zase používá akce thankyou_woocommerce. Už si moc nevzpomínám, proč se to v pluginu liší a jaké to může mít různé důsledky :-( Možná to bylo takto jednodušší a nemuselo se řešit, jakým způsobem je objednávka placena a kontrolovat zda platba proběhla v pořádku nebo není potřeba čekat na platbu.

    Otázkou je, jak by to mělo fungovat? Když někdo nepřevezme dobírku, tak mu asi také přijde informace z Heureky a může následně hodnotit. Takže by bylo lepší umožnit hodnocení pouze dokončeným objednávkám? Ale co když to majitel eshopu v administraci nezaklikává nebo to má upravené přes nějaký plugin? A co když majitel eshopu pošle balík s velkým zpožděním (nebo vůbec) a zákazník to pak nemůže ohodnotit, protože nebude objednávka označená jako kompletní? Pokud byla provedena objednávka a neprošla platba (což může být i chyba eshopu), tak by měl mít zákazník právo ohodnotit, že to má eshop rozbité a nešlo nakoupit? Nevím, je to složité, nápady vítány…

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.