ČEské služby – dobírka – chybné znění mailu pro zákazníka

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Pluginy (funkčnost webu) ČEské služby – dobírka – chybné znění mailu pro zákazníka

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 5 měsíců, 2 týdny.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #36152

    patyelement
    Participant
    Web

    Dobry den!
    Po nainstalovani nove verze WooCommerce (3.5.1) se zakaznikum, kteri vytvorili objednavku s dobirkou Ceske posty ci DPD, odesilalo chybne zneni v emailu:
    Předmět: Platba za Vaši objednávku přijata
    Hlavicka: Děkujeme za Vaši platbu
    Telo zpravy: Dobrý den XXX,
    Chceme vás informovat, že vaše platba byla přijata a objednávka #81 se nyní bude vyřizovat:

    Zakaznici pouze vytvorili objednavku, jeste nezaplatili. Prosim o informaci, zda je chyba ve Woocommerce nebo v Ceskych sluzbach, ktere nejsou s novou verzi sladene.

    Musela jsem nainstalovat zpet starou verzi WooCommerce (3.4.7), kde vse bezi v poradku.
    Spravne zneni emailu, ktere dorazi zakaznikovi:
    Predmet: Vaše objednávka na Pátý Element byla p řijata!
    Hlavicka: Děkujeme Vám za Vaši objednávku.
    Telo zpravy: Vaše objednávka byla přijata a nyní je v procesu vyřizování. Detaily Vaší objednávky jsou zobrazeny níže pro Váš přehled:

    Drive nainstalovana verze Ceskych sluzeb: 0.5
    Vcera jsem ji deaktivovala a nainstalovala verzi 0.6-alpha.
    Presto se problem nevyresil.

    #36203

    admin
    Keymaster
    Web

    Nejsem si vědom, že by to nějak ovlivnil plugin České služby jakékoli verze, ale raději to vyzkoušejte, stačí plugin zcela deaktivovat a následně provést novou objednávku. Pokud bude objednávka v pořádku, tak se na to budu muset podívat, protože to s pluginem asi nějak souvisí…

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 příspěvky - 1. až 2. (z celkem 2)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.