Bílá stránka

Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (5 účastníků) se naposledy zapojil uživatel  wedos a poslední změna je stará 13 let.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 12 příspěvků - 1. až 12. (z celkem 12)
  • Autor
    Příspěvky
  • #893

    majthu
    Participant
    Web

    Dobrý den, poradíte mi prosím, co s bílou obrazovkou, která na mě vyskočí po instalaci pluginů? Pročetla jsem si zde fóra, přes FTP nainstalovala plugin pure php localization,ten mi šel i aktivovat bez bílé obrazovky. Pak jsem nainstalovala wp memory usage, ale ten už se mi opět díky bílé obr. nepodařilo aktivovat…

    Jinak je to vždy stejné. Jakmile jsem nainstalovala jakýkoliv plugin, zbělá mi celá obrazovka. Po smazání pluginu přes FTP se mi opět admin mod WP objeví. Nejsem programátor, a tak si nevím rady. Zkusila jsem i různé prohlížeče a v IE mi to hlásí chybu 500 – probíhá údržba webu a chyba v programování :-(…ráda bych web zkrášlila a doplnila…pomůžete mi prosím? Hosting mám přes xhosting.cz a web je http://www.thunova.cz.

    Děkuji moc za pomoc,MTh.

    #7954

    Lukenzi
    Participant

    1) Aktualizoval bych na nejnovější verzi wp

    2) Pokud nemáš na hostingu alespoň tarif “STANDARD” tak s bílou počítej, díky nízkému memory_limitu ji uvidíš často…

    3) Ehm jak koukám na ty ceny…za stejné peníze bys mohla mít i 3x větší memory_limit jinde

    Jinak nějaké rady…jestli ti nevadí angličtina, nedávej wp do češtiny, teda administraci. Web si můžeš do češtiny přeložit “natvrdo” v šabloně. Tohle ti ušetří pár Mb na paměti, pak ještě povypínat zbytečné pluginy a…víc asi nic.

    #7955

    majthu
    Participant
    Web