Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 6 let, 7 měsíců.
-
Ahoj,
woocommerce mám na svém webu nasazený už téměř 2 roky a nikdy jsem neměla problémy s pokladnou. Zhruba před měsícem mi ovšem zákazníci začali psát, že to po nich chce stále vyplnit adresu. Pokud chce zákazník objednat na adresu fakturační, stále dokola mu to hlásí, ať vyplní adresu. V případě, že zaškrtne dodat na dodací adresu, problém odezní. Evidentně se tedy pokladna kouká na adresu dodací a pokud není vyplněná, nelze objednávku dokončit. Jako výchozí mám v nastavení adresu fakturační, nicméně se toto děje i když je jako výchozí nastavená dodací.
Nějaké tipy na opravu?
Děkuji
Stalo se něco od té doby, co to přestalo fungovat? Neproběhla nějaká aktualizace WordPressu, WooCommerce nebo nějakého pluginu či šablony? Většinou nic nepřestane fungovat jen tak samo od sebe…
To nejspíš proběhla. WP se mi aktualizuje sám.
Případně zda tady není někdo, kdo by byl schopný to za pár korun opravit?
Mohu se na to zkusit podívat, pošlete prosím přihlašovací údaje…
Nakonec bylo zjištěno, že to patrně způsobuje plugin WooCommerce Checkout Manager (patrně díky poslední aktualizaci 4.1.5 staré cca 3 týdny). Po bližší příčině se nakonec nepátralo, asi bude stačit jeho deaktivace…
Jen malá poznámka: Objevilo se zajímavé chování, když je nějaký způsob dopravy omezen pouze na určitá PSČ (např. Praha), tak se při vyplňování formuláře o zákazníkovi refreshuje část pokladny s cenou a dopravou, i když se mění ulice nebo jméno (a nikoli pouze PSČ). Jen si to tady odložím, protože to chci vyzkoušet i na jiném webu, zda je to normální chování nebo nějaký konflikt…
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti