WooCommerce – nefunkční adresy

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Pluginy (funkčnost webu) WooCommerce – nefunkční adresy

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 6 let, 7 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #33537

    AnyJonas
    Participant

    Ahoj,

    woocommerce mám na svém webu nasazený už téměř 2 roky a nikdy jsem neměla problémy s pokladnou. Zhruba před měsícem mi ovšem zákazníci začali psát, že to po nich chce stále vyplnit adresu. Pokud chce zákazník objednat na adresu fakturační, stále dokola mu to hlásí, ať vyplní adresu. V případě, že zaškrtne dodat na dodací adresu, problém odezní. Evidentně se tedy pokladna kouká na adresu dodací a pokud není vyplněná, nelze objednávku dokončit. Jako výchozí mám v nastavení adresu fakturační, nicméně se toto děje i když je jako výchozí nastavená dodací.

    Nějaké tipy na opravu?

    Děkuji

    #33541

    admin
    Keymaster
    Web

    Stalo se něco od té doby, co to přestalo fungovat? Neproběhla nějaká aktualizace WordPressu, WooCommerce nebo nějakého pluginu či šablony? Většinou nic nepřestane fungovat jen tak samo od sebe…

    #33544

    AnyJonas
    Participant

    To nejspíš proběhla. WP se mi aktualizuje sám.

    Případně zda tady není někdo, kdo by byl schopný to za pár korun opravit?

    #33546

    admin
    Keymaster
    Web

    Mohu se na to zkusit podívat, pošlete prosím přihlašovací údaje…

    #33547

    AnyJonas
    Participant

    Zasláno, děkuji.

    #33571

    admin
    Keymaster
    Web

    Nakonec bylo zjištěno, že to patrně způsobuje plugin WooCommerce Checkout Manager (patrně díky poslední aktualizaci 4.1.5 staré cca 3 týdny). Po bližší příčině se nakonec nepátralo, asi bude stačit jeho deaktivace…

    Jen malá poznámka: Objevilo se zajímavé chování, když je nějaký způsob dopravy omezen pouze na určitá PSČ (např. Praha), tak se při vyplňování formuláře o zákazníkovi refreshuje část pokladny s cenou a dopravou, i když se mění ulice nebo jméno (a nikoli pouze PSČ). Jen si to tady odložím, protože to chci vyzkoušet i na jiném webu, zda je to normální chování nebo nějaký konflikt…

Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 příspěvků - 1. až 6. (z celkem 6)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.

WordPress – novinky, návody a zajímavosti