Visual Composer nefunguje pro WordPress 4.5

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Pluginy (funkčnost webu) Visual Composer nefunguje pro WordPress 4.5

Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 7 let, 11 měsíců.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 16 příspěvků - 1. až 16. (z celkem 16)
  • Autor
    Příspěvky
  • #27427

    artworld
    Participant

    Zdravím,

    chtěl bych moc poprosit o radu.
    Mám problém ve wordpressu s Visual Composerem, který mi po updatu WordPressu přestal fungovat viz obrázek. Stále dokola se načítá ale nic nenačte.

    Mám tam nainstalované nějaké pluginy, který jsem ale zkoušel povypínat a nic nepomohlo.
    Jsem začátečník a už nevím jak dále tak prosím o radu.

    Děkuji
    Erik

    #27429

    admin
    Keymaster
    Web

    Stejný problém jsme dnes dořešili zde (musím to tam ještě doplnit). Problém je patrně v tom, že nemáte po aktualizaci na WordPress 4.5 ještě aktualizovaný Visual Composer, který je kompatibilní až v nejnovější verzi 4.11.2.

    #27431

    artworld
    Participant

    Děkuji už jsem to udělal funguje skoro vše až na načítání záložek/podstránek

    #27432

    admin
    Keymaster
    Web

    Tam může být nějaký konflikt s pluginem nebo i problém nové verze WordPressu. Podobné chyby s editorem byly hlášeny a měly by být během dneška opraveny v rámci automatické aktualizace na WordPress 4.5.1.

    #27433

    artworld
    Participant

    Dobře děkuji moc za pomoc

    #27452

    artworld
    Participant

    Dobrý den,

    mám naistalovaný wordpress 4.5.1 a stále mi ty záložky nefungují nevíte prosím co s tím?

    Děkuju
    E

    #27454

    admin
    Keymaster
    Web

    Jaké záložky máte konkrétně na mysli?

    #27457

    artworld
    Participant

    Když koukente na http://www.artworld.cz/cs/ceramic-pro/ tak vidíte podzáložky
    Ceramic Pro 9H, Ceramic Pro Light atd.