Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Pluginy (funkčnost webu) › Prefix databáze
Štítky: Change DB Prefix, Databáze, Prefix, Wedos
Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (3 účastníci) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna je stará 9 let, 8 měsíců.
-
AutorPříspěvky
-
17. srpna 2014 (0:50) #20004
Dobrý den,
stáhl jsem si do WP plugin “Change DB Prefix” za účelem zvýšení bezpečnosti, ale když jsem prefix změnil a nastavení uložil, vyskočila mi instalace wordpressu, což mě vyděsilo. Upravil jsem wp-config zpět na wp_, ale vyskakuje mi hláška “Během připojování k databázovému serveru došlo k chybě”. Nemám tušení, jak tento problém vyřešit, tak kdyby mi mohl někdy poradit, velice bych to ocenil. Děkuji.
S pozdravem,
Josef Fišer.17. srpna 2014 (10:26) #20006Podobný problém se objevil i přímo v anglickém fóru pluginu Change DB Prefix. Sice jste po provedení změny přesměrován na instalaci (můžete ji ignorovat), ale jinak by pak mělo všechno fungovat? Pokud jste nyní změnil prefix v souboru
wp-config.php
, tak to nepomůže, protože všechny tabulky v databázi už budou mít jiný (změněný) prefix. Takže to zkuste v souboruwp-config.php
vrátit zpět na změněný prefix. Ať žije bezpečnost! :-)17. srpna 2014 (11:59) #20007Děkuji za tak rychlou odpověď. Nahodil jsem teda wp-config s upraveným prefixem zpět a strašně rád bych instalaci WP ignoroval, ale on mě nikam jinam nepustí. Ať zadám jakoukoliv adresu, vždy mě přesměruje na instalaci WP.
17. srpna 2014 (13:13) #20008Co kdybych ty tabulky ručně přejmenoval zpět? Zrovna se na ně dívám, ale nechci do toho zasahovat, abych opět něco nepokazil. Je možnost se s Vámi spojit například přes Skype? Potřebuji tzv. zachránit život a nevím na koho se mám obrátit. Provozuji totiž e-shop a mám tam rozpracované objednávky, takže to potřebuji zprovoznit co nejdříve.
17. srpna 2014 (14:43) #20009…s rozjetým e-shopem, to by mohla být zábava, takle to rozbít, no :)
Co se s těmi tabulkami přesně stalo? Můžete nějak popsat změnu – co se na co změnilo
Podívejte se do wp-configu, co tam máte, jestli tam je jméno databáze, uživatel+heslo, prefix
pokud provedete instalaci s údaji, které jste měl na původní instalaci (i s aktuálními prefixy DB, které jsou teď platné), načte se vám původní obsah, takže by se to mohlo vyřešit takto??
samozřejmě můžete se pokusit přejmenovat je zpět, ale kdo ví, co ten plugin všechno udělal… ta instalace mi přijde bezpečnější, a o nic nepřijdete
kdyby něco jsem na mailu: jancikuvmail(at)gmail.com nebo i na FB jako “smjanca” (jen mi musíte dát vědět, ať si vás přidám), nebo napište sem
17. srpna 2014 (15:11) #20012No tak jsem provedl tu instalaci WP a mám akorát čistý WP, nic víc. Přitom v FTP je vše tak, jak má být. Všechny pluginy atd. Tabulky mají všechny prefix, ale nechci do toho šťourat. Raději jsem požádal Wedos o obnovu ze zálohy, tak snad to pomůže. Pak dám vědět, jak to dopadlo. A děkuji za Vaši ochotu a pomoc. Opravdu si toho vážím.
19. srpna 2014 (12:12) #20021No tak jsem požádal Wedos o obnovení ze zálohy, což technik udělal, vystavil fakturu na 605 Kč, ale web stále nefungoval. Když jsem mu jasně vysvětlil, že chci obnovit i databázi a chci, aby byl prostě web obnoven do stavu, kdy perfektně fungoval, do stavu, ze kterého mají zálohu, tak mi odpověděl, že vše obnovil a víc pro mě udělat nemůže. Takže jsem to musel řešit s odborníkem, kdo má na Wedos kontakty a musel si dupnout, aby to prostě obnovili pořádně. Konečně se k tomu dostal tzv. specialista Wedosu, který vše obnovil a web perfektně funguje. Tedy fungoval, alespoň do včerejška. Od dnešního rána to sotva… sotva jede.
To je má zkušenost s perfektním týmem Wedosu, kterou bych nikomu nepřál.
Ale hlavně, že to jede :-)
19. srpna 2014 (17:33) #20024Někde tam bylo něco špatně… Byl jsem pár dní na horách, takže jsem se na to nemohl podívat a už se tak asi nikdy nedozvíme, v čem byl konkrétně problém. Podle mě buď došlo k nějaké změně v databázi nebo jen v souboru
wp-config.php
. Proč by ale měl použitý (a vcelku dobře hodnocený) plugin způsobit takové problémy mi není jasné. Jediné co mě napadá, jestli nemáte vewp-config.php
uvedeného uživatele pro omezený přístup k databázi (s prefixem “w” místo “a”), takže skript pluginu nemohl provést nějaké další změny. Třeba to ale ještě někdo zkusí a budeme chytřejší :-)Díky za zkušenosti s podporou Wedosu, osobně jsem s nimi neměl zatím problém, ale ohlasy jsou různé. Obnova dat (zejména placená) by měla proběhnout určitě pořádně. Pokud budete mít nějaké problémy s pomalým načítáním, tak klidně napište (a pošlete rovnou přihlašovací údaje), zkusím se na to časem podívat…
-
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.