Úvodní stránka › Fórum podpory WordPressu › Problémy s WordPressem › e-Commerce a samovolny reset skladu
Štítky: WP eCommerce
Zvolené téma obsahuje celkem 15 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel BorgMcz a poslední změna je stará 12 let, 3 měsíce.
-
AutorPříspěvky
-
25. listopadu 2011 (6:20) #1291
Tak jsem zjistitl, ze mi e-commerce dela tuto vec ve skladovem hospodarstvi.
Pokud nejaky produkt doprodám, tak se zacne zobrazovat info, ze polozka uz neni skladem. Bohuzel ale presne po uplinuti 24hodin, se samovolne produkt opet zobrazi jako dostupny.
Pocet dostupnych produktu zadavam rucne v polozce u kazdeho produktu. Netusim zda delam neco spatne, ale system se zda v tomto jednoduchy a nemelo by byt co zkazit, tedy myslim :-)
Netušite někdo, cim to muze byt?
25. listopadu 2011 (9:41) #9918Díky za založení nového vlákna!
Celé skladové hospodářství tohoto pluginu mi přišlo docela složité a pořád si nejsem jist, zda jsem objevil všechny jeho taje (používám většinou neomezené množství produktů na skladě).
Popisovaný problém by ale možná mohl souviset s následujícími funkcemi. Probíhá tam totiž automatický skript, který každý den (24 hodin) smaže veškeré zboží, které bylo přidáno do košíku, ale nebyla vyřízena objednávka. Pokud tedy nějaký návštěvník jen tak prochází obchod a cvičně něco hodí do košíku, tak bude zboží zarezervováno a odečteno ze skladu. Návštěvník pak má 24 hodin, aby svůj výběr proměnil v objednávku nebo bude zboží opět automaticky vráceno do skladu. Tato doba je cca 24 hodin (probíhá cron WordPressu), v nové verzi 3.8.8 by mělo být možné tuto dobu libovolně nastavit přímo v administraci.
Sice to zatím vypadá, že to nijak s problémem nesouvisí, protože jde u vás přímo o objednávky a nikoli jen anonymní zaplněné košíky. Ale je tu ještě jedna část – administrace objednávek. Označujete objednávky jako vyřízené přímo v administraci v menu Nástěnka – Store Sales? Po objednávce tam zůstane status, že byla objednávka přijata a pokud se s ní nic nestane (tedy není označena jako odeslaná, vyřízená, atd), tak je možná zboží z této objednávky započítáno do výše zmiňovaného automatické “čištění”… Nejsem si zatím zcela jist, jak to celé přesně funguje, ale podobné souvislosti jsem tam vypozoroval. Nikde jsem však nenalezl popsané žádné podrobnosti týkající se fungování těchto procesů, takže to snad dáme nějak sami dohromady…
Další možností je samozřejmě také chyba pluginu, který automaticky čistí to, co by vlastně vůbec neměl…
25. listopadu 2011 (17:44) #9919OK, zkusil jsem tedy cvicne u odeslane objednávky zmenit status na neco jineho. Kazdopadne pri teto zmene se zacne tocit kolecko, ze se provadi zmeny, ale nikdy samo neprestane indikovat probihajici proces.
Pokud ovsem aktualizuji stranku, stav je presto zmenen.
Tyto zmeny stavu, nemaji zpetne vliv na stav skladu. Uvidime co se stane u nove objednavky, po zmene stavu, po 24 hodinach.
A muhu se zeptat, na jake misto se ukladaji veci v kosiku a odeslane objednavky?
26. listopadu 2011 (17:37) #9920Tak bohuzel, ani zmena stavu u objednavky, nemela na problem zadny vliv. Po 24 hodinach, je opet skladove hospodarstvi resetnuto a vykoupene zbozi zpet dostupne k prodeji.
29. listopadu 2011 (14:34) #9921Tak to mi pomalu začínají docházet nápady :-)
– Používáte nejnovější verzi pluginu?
– Mohl by tam být i problém se zmiňovaným točísím se kolečkem při změně stavu objednávky. Mimochodem, na jaký stav to měníte?
Patrně ale půjde přímo o chybu pluginu. Můžete prosím zprovoznit nějakou čistou testovací verzi webu (např. na subdoméně), kde by se to dalo celé pořádně vyzkoušet a případně bychom pak vývojářům nahlásili chybu? Ideální by bylo, kdyby to šlo na stejném hostingu, kde je umístěn stávající obchod. Pošlete mi pak prosím přístupy (adminitsrátor WordPressu a FTP) na email pavelevap@separatista.net. Bez pořádného otestování probíhajícího cronu se asi jinak k příčině nedobereme…
29. listopadu 2011 (18:03) #9922Priznam se, ze pouzivam verzi 3.8.7.1, posledni dostupna verze je 3.8.7.2, ale ta vysla v dobe reseni tohoto problemu, tak jsem to zatim neaktualizoval. Kazdopadne to tedy provedu aktualizaci a opet prezkousim. Nebudu provadet zadné zasahy, aby aktualizace prepsala me zmeny (ale slo jen o vzhledove upravy).
Stav jsem zkousel menit na “akceptovana platba, odeslano, uzavrena objednavka”. Ostatni volby, jsem uz nezkousel, protoze nejsou pouzitelne.
Jestli nepomuze ta cista aktualizace, zaslu prihlasovaci udaje.
29. listopadu 2011 (18:29) #9923Tak jsem tedy provedl aktualizaci, kazdopadne doslo ke zmene.
OK, zkusil jsem tedy cvicne u odeslane objednávky zmenit status na neco jineho. Kazdopadne pri teto zmene se zacne tocit kolecko, ze se provadi zmeny, ale nikdy samo neprestane indikovat probihajici proces.
Nyni uz se proces ukoncuje. Alespon ted po aktualizaci.
Dam vedet za 24hodin, zda se neco zmeni.
4. prosince 2011 (7:33) #9924Tak problem s resetem pretrvava. Uplne prvni zbozi, ktere jsem otestoval po aktualizaci, si spravne zapamatovalo ze je vyprodano. Pamatuje si to do ted. Ostatni pokusy ovsem delaji stale stejnou chybu, tedy po 24 hodinach jsou opet dostupne.
Dovolil jsem si odeslat prihlasovaci udaje na vas mail.
Dekuji.
6. prosince 2011 (19:12) #9925Pro ADMINA:
Zdravim, chtěl bych se zeptat, zda se vám povedlo neco vypatrat?
Případně zda vám alespoň došel mail s údaji pro přihlášení?
S pozdravem BorgMcz
7. prosince 2011 (10:45) #9926BorgMcz: Zdravím, email v pořádku došel, k problému se dostaneme, ale vše bude trochu zdrženo chřipkou…
7. prosince 2011 (17:17) #9927Super, zatím je čas. Jen jsem chtěl mít jistotu, že se to dostalo do správných rukou.
16. prosince 2011 (9:23) #9928Vyzkoušejte prosím ještě nejnovější beta verzi 3.8.8. Docházelo tam také ještě k několika důležitým změnám…
16. prosince 2011 (19:01) #9929OK, jen se zeptam, jak udelat aktualizaci ručně? Staci jen vybrat “instalace pluginu” a postupovat jako s novym pluginem a nebo se aktualizace provadi nejak jinak?
21. prosince 2011 (22:56) #9930BorgMcz: Ruční aktualizace se správně řeší v novém vlákně, díky.
Ale zpět k problému – našel jsem ještě podobný nahlášený problém, i když možná trochu z jiného pohledu. Ale pokud nepomůže upgrade, možná byste pak mohl zkusit ještě downgrade na 3.8.7 (případně i 3.8.6, prostě nějakou starší verzi než byl pozorován problém). Raději ale vše zálohujte (zejména databázi), protože se může něco rozhodit (downgradovat se nemá, pouze pro testovací účely).
23. prosince 2011 (20:23) #9931Tak monecne jsem se odvazil zkusit tu beta verzi a vysledek stale stejny, oroste po 24hod od objednáni se zbozi opet samo prida jako dostupne. :-(
31. prosince 2011 (6:25) #9932 -
AutorPříspěvky
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.