Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel Radim a poslední změna je stará 8 let, 5 měsíců.
-
Používáte pro eshop nějaký plugin?
Teď budu asi za blbce, ale nevím:-) Já nejsem programátor. Jak to můžu zjistit?
Zkuste menu “Pluginy”, případně trochu popište, kam informace ve WordPressu zadáváte? Máte tam nějaké menu Produkty? Nebo to jsou klasické příspěvky? Je možné to někde vidět?
No je to na té výše uvedené adrese. O ten web se jedná. V sekci “Plugins” jsem právě nic nenašel…
Dostal jste mojí odpověď? Moc díky
Na webu používáte placenou šablonu Royal a plugin WooCommerce (pro eshop).
Podle manuálu obsahuje šablona možnost dvou speciálních záložek (sekce 12.6 v manuálu):
1) Jedna záložka se může nastavit stejná pro celý web, a to v menu Vzhled – Theme Options – Single Product Page.
2) Druhá záložka je volitelná a měla by být nastavitelná u každého produktu, a to někde dole v sekci “Additional product options”.
Mimochodem, WooCommerce má také vlastní záložku “Additional information”, ale ta se zobrazuje automaticky pouze v případě, kdy je u produktu doplněná váha, rozměry a nějaká vlastnost.
Moc moc díky za pomoc! Už jsem to tak nějak zvládnul:-) jestli mohu ještě otravovat s jedním dotazem, budu rád:-) U každého produktu je odstavec “Product data”- Inventory”. Tam je možnost označit věci jako prodané-“sold out”. Nicméně mně se automaticky nastaví, že je produkt mimo sklad-“Out of stock”, což nechci. Protože ve fázi prodáno-sold out ještě neznamená, že kupující od koupi neodstoupí a proto bychom tu finální fázi “out of stock” chtěli zařadit až v momentě skutečného vyskladnění a dovozu ke klientovi. Ale tu ikonu “Sold out” bychom chtěli zachovat ihned po objednávce. Působí to trochu srozumitelně?:-)
Dobrý den, psal jsem již minule zatím bez odpovědi. Nicméně mám ještě jednu prosbu. U každého produktu je odstavec „Product data“- Inventory“. Tam je možnost označit věci jako prodané-„sold out“. Nicméně mně se automaticky nastaví, že je produkt mimo sklad-„Out of stock“, což nechci. Protože ve fázi prodáno-sold out ještě neznamená, že kupující od koupi neodstoupí a proto bychom tu finální fázi „out of stock“ chtěli zařadit až v momentě skutečného vyskladnění a dovozu ke klientovi. Ale tu ikonu „Sold out“ bychom chtěli zachovat ihned po objednávce. Působí to trochu srozumitelně?:-)
Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.
WordPress – novinky, návody a zajímavosti