co s tímto: Filed under: | Tags: | Srpen 21st, 2012 ?

Úvodní stránka Fórum podpory WordPressu Problémy s WordPressem co s tímto: Filed under: | Tags: | Srpen 21st, 2012 ?

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  sebelkova a poslední změna je stará 11 let, 4 měsíce.

Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 příspěvky - 1. až 3. (z celkem 3)
  • Autor
    Příspěvky
  • #2003

    sebelkova
    Participant
    Web

    Dobrý den,

    jsem naprostý amatér, stránky mi dala dohromady dcera,která se mi odstěhovala. Já se ted snažím je udržet v chodu, ale spoustě věcí nerozumím.Například mi při kontrole zdrojového kódu hlásí, že mám dva nadpisy H1. Jeden z nich je název stránky a druhý je tento: Filed under: | Tags: | Srpen 21st, 2012

    A já nevím, co to je a co se s tím dá dělat? Poradíte mi, prosím?

    Děkuji Šebelková

    #12498

    Lukenzi
    Participant

    Zdravím,

    Jeden nadpis H1 máte v logu a druhý jako nadpis článku/stránky

    (viz zde)

    Přihlašte se do administrace, klikněte na Vzhled -> Editor a zobrazte si soubor page.php vaší šablony.

    Tam najděte

    <h1><?php the_title(); ?></h1>
    <h5>Filed under: <?php the_category(', ') ?>...</h5>

    a změňte kód na

    <h2><?php the_title(); ?></h2>
    <h5>Filed under: <?php the_category(', ') ?>...</h5>

    a uložte.

    1) vaše šablona vzhledu je velice velice zastaralá (verze 1.2) – můžete ji aktualizovat na nejnovější verzi 1.5.9 kde je tento problém patrně vyřešen.

    2) i když by to být nemělo svět se kvůli dvěma H1 nezboří :)

    3) proč máte některé odkazy na soubory na http://www.sauna-hadovka.cz a některé na sauna-hadovka.cz.hop.otoman.cz? Nemluvě o tom, že na druhé doméně běží stejný web. Řešení nějakého nadpisu je zbytečné dokud máte tenhle problém s doménami. Vyhledávače vás za to můžou penalizovat.

    EDIT: ještě doplním šablona vzhledu je zde http://wordpress.org/extend/themes/matala

    #12499

    sebelkova