Aktualizace WordPress 4.5

Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (4 účastníci) se naposledy zapojil uživatel  admin a poslední změna je stará 7 let, 4 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 12 příspěvků - 1. až 12. (z celkem 12)
  • Autor
    Příspěvky
  • #27412

    aneta
    Participant

    Dobrý den, po aktualizaci WordPressu na verzi 4.5 se mi na mém webu nic nezobrazí. Stránku zasílám v příloze. Jsem začátečník a budu ráda za jakoukoliv pomoc. Děkuji.

    #27413

    admin
    Keymaster
    Web

    @aneta: Žádnou přílohu s nahraným screenshotem tu nevidím?

    Z jak staré verze jste aktualizovala? Nefunguje ani přihlášení do administrace?

    Patrně se budete muset přihlásit na FTP a deaktivovat ručně všechny pluginy, tedy přejmenovat adresář wp-content/plugins, čímž dojde automaticky k jejich deaktivaci. Následně se můžete přihlásit, adresář opět přejmenovat a postupně zkoušet pluginy aktivovat, čímž zjistíte případného viníka. Pokud to nepomůže, tak bude patrně problém v používané šabloně. Jakou šablonu používáte? Budete pak muset zkusit přejmenovat i adresář s používanou šablonou, tedy wp-content/themes/nazev-sablony.

    #27936

    prcek21
    Participant

    Dobrý den, řeším stejný problém, zkusila jsem Vaše rady ani pluginy ani šablony nic z toho to nedělá, furt mi to píše na každou stránku kromě homepage – Objekt nenalezen!Požadované URL nebylo na tomto serveru nalezeno. Zdá se, že odkaz na odkazující stránce je chybný nebo zastaralý. Informujte, prosím, autora této stránky o chybě. Pokud si myslíte, že toto je chyba serveru, kontaktujte, prosím, webmastera.

    Error 404
    localhost
    Apache/2.4.18 (Unix) OpenSSL/1.0.2h PHP/5.6.21 mod_perl/2.0.8-dev Perl/v5.16.3

    Jako šablonu mám storefront, ale po přejití na Twenty sixteen, to stále nefunguje.
    Děkuji, Lucie.

    #27937

    admin
    Keymaster
    Web

    @prcek21: Problém je na localhostu? Nemůže tam být něco špatně nastaveného (viz minulé téma)?