Zdravím všechny.
Potřeboval bych vědět, jak udělat nejaké věci ve Woocommerce. Prosím někoho, kdo má zkušenosti a ví, jak na to. Po něčem jsem již sám pátral a něco zkoušel, ale raději si nechám poradit od zkušenějších.
Díky moc.
1. Kontakty – aby se mi přes woocommerce sbírali kontakty do nějakého “adresáře” a abych pam ty kontakty mohl nějak spravovat a zasílat newslettery třeba se slevami. Na něco jsem se již díval, ale je toho několik a tak nevím, co je vhodné pro mě zvolit. Jedná se o docela malý eshop s několika objednávkami měsíčně, žádný velký shop ani stovky objednávek, takže by stačilo prozatím něco free. Mailchimp, MailPoet, nebo jiný? Líbí se mi oba a nevím který zvolit, nebo jestli existuje nějaký ještě pro mě vhodnější? Našel jsem jich více.
2. Faktury – jde nějak udělat, aby se zákazníkovi vygenerovala faktura, ale bez čísla faktury? A jde nějak abych to číslo faktury mohl šikovně “editovat”. Jde o to, že mám faktury ve tvaru 2015101,2015102, atd. Ale někdy si někdo objedná i přes mejl a tak mu vystavím fakturu a tak by to číslování ve woocommerce a fakturých pak nepasovalo, jak byste to řešili vy?
3. Složenky – potřeboval bych, když si člověk objedná, aby se mi ty data daly poslat “nějak do něčeho” (csv do nějakého php/html formuláře) a pak bych mohl vytisknout dobírkovou složenku a popřípadě i na dodací lístek. Zatím to dělám ručně, ale kdyby toho bylo časem více… Ale i tak to musím vždy napasovat, aby se to vlezlo do těch políček.
Později bych potřeboval asi i časem zodpovědět pár věcí okolo WPML, ale to už nechám asi na jindy.
Díky moc všem za pomoc a rady.